وان پلاس 6T با اندروید پای عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین پرچمدار آن‌ها به همراه به‌روزرسانی اندروید پای منتشر خواهد شد و در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۹۷ در چین به فروش خواهد رسید.
تبلیغات

همانطور که اطلاع دارید، وان پلاس قصد دارد در تاریخ ۸ آبان ۱۳۹۷ (۳۰ اکتبر ۲۰۱۸) از گوشی وان پلاس 6T به‌صورت رسمی رونمایی کند. جدیدترین پرچمدار این شرکت چینی تغییرات بسیار زیادی را به خود دیده است و قصد دارد فصل جدیدی را در تاریخچه‌ی موفقیت‌های این شرکت ورق بزند. 6T علاوه‌بر بریدگی صفحه نمایش بسیار کوچک (که در خبرگذاری‌ها از آن تحت عنوان قطره‌ای یاد می‌کنند)، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را نیز به همراه خواهد داشت و اکنون مشخص شده است که به همراه آخرین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید، به بازار عرضه خواهد شد.

پیت لائو، مدیرعامل وان پلاس، به‌طور رسمی اعلام کرد که اندروید پای به‌صورت پیش‌فرض روی آخرین پرچمدار سال ۲۰۱۸ آن‌ها نصب شده است و کاربران می‌توانند در وان پلاس 6T آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید را به همراه جدیدترین ورژن از اکسیژن OS (رابط کاربری اختصاصی وان پلاس)، تجربه کنند.

وان پلاس 6T

Szymon K، توسعه‌دهنده‌ی تجربه‌ی کاربری (UX) اعلام کرد که جدیدترین نسخه‌ی اکسیژن OS تجربه‌ای بسیار سریع، روان، سبک و بدون گیمیک‌های اضافه (ویژگی‌های تبلیغاتی بدون کاربرد) را برای مخاطبان به ارمغان خواهد آورد. او همچنین گفت که این نسخه از رابط کاربری، منحصربه‌فردترین و خلاقانه‌ترین نسخه‌ی اکسیژن OS محسوب می‌شود. این نسخه از رابط کاربری تغییرات زیادی به خود دیده و قرار است از ژست‌های مختلف برای پیمایش و همچنین پایش باتری جدید بهره ببرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا مصرف باتری برنامه‌های کم کاربرد را محدود کنند.

لازم به ذکر است که به‌روزرسانی اندروید پای اخیرا برای وان پلاس 6 منتشر شده و دارندگان آن محصول می‌توانند جدیدترین نسخه‌ی اندروید را روی گوشی خود نصب کنند. طبق گفته‌های لائو، وان پلاس در حال آماده‌سازی و بهینه کردن اندروید 9 برای وان پلاس 5 و خانواده وان پلاس 3 است که احتمالا اندکی زمان می‌برد و به محض آماده شدن، آن را منتشر خواهد کرد.

OnePlus 6T روز ۱۴ آبان امسال فروش خود را در کشور چین آغاز خواهد کرد و گفته می‌شود که کاربران اروپایی برای تهیه این محصول باید یک روز (۱۵ آبان) منتظر بمانند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات