اجاره خودرو ارزان و مطمئن از شرکت سعادت رنت

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سعادت با بیش از ۵ سال سابقه درخشان در زمینه اجاره خودرو به اقصی نقاط ایران توانسته به یکی از برترین شرکت‌ها تبدیل شود.
تبلیغات

شرکت اجاره خودرو سعادت با شعار "به سوی سعادت حرکت کنید" و هدف جلب رضایت مشتری، از ابتدا با ایجاد ناوگانی متشکل از خودروهای کم کارکرد و مدل بالا در سراسر کشور، از انواع اقتصادی آن گرفته تا تجاری، در تمامی شهرهای اصلی کشور مانند تهران، شیراز، بندرعباس و ... همچنین تمامی فرودگاه‌های داخل خارج یعنی فرودگاه امام و مهرآباد و با هدف پیشرفت در خدمات با کیفیت بالا و خدماتی در سطح استانداردهای جهانی در کشور عزیزمان ایران سرمایه ‌گذاری کرده است. این هدف بزرگ باهمکاری سایر شرکت‌های تجاری و جذب سرمایه‌گذاران تا رسیدن به هدف اصلی یعنی ایجاد موسساتی بالغ بر پنجاه هزار خودرو و گسترش آن تا همه ی شهرستان‌های کوچک ایران نیز ادامه خواهد داشت.

خدمات ویژه شرکت سعادت رنت:

سعادت رنت با داشتن خدماتی ویژه اعم از: تحویل و عودت ۲۴ ساعته در تمامی شهرهای ایران، اجاره خودرو با قرارداد رسمی و بیمه بین‌المللی CWD، بدون نیاز به سن و ضمانت، شعبه های دائمی با خدمات ۲۴ ساعته جهت تحویل حضوری خودرو به مشتری، بازگرداندن کل ودیعه در هنگام عودت ماشین، اجاره خودرو بدون نیاز به پرداخت بیعانه جهت رزرو، امداد و پشتیبانی رایگان در ۷ روز هفته، خودرو های کم کارکرد، مدل سال و با ضمانت مرجوعی از برترین شرکت‌های اجاره خودرو در ایران و دیگر شهرهای بزرگ است.

اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو با راننده، اجاره ماشین عروس، اجاره اتوبوس، ون و مینی باس، همچنین کرایه خودروهای تشریفاتی برای ادارات و ارگان‌های دولتی و خصوصی از برجسته‌ترین خدمات سعادت رنت به شمار می‌رود که آن را بیش‌ازپیش به نسبت رقبای خود برتر کرده است.

قوانین اجاره خودرو

طبق قوانین شرکت سعادت، مشتریان بعد از مراجعه حضوری یا پر کردن فرم اجاره خودرو و بررسی و ارزیابی مسئولان می‌توانند خودرو مورد نظر خود را کرایه کنند. حال با توجه به نظرسنجی، راننده ها را رتبه بندی کرده  و پس از بررسی کیفیت نگه‌داری خودرو توسط مشتری به آن‌ها برای اجاره بعدی امتیازهای مثبتی تعلق می‌گیرد.

لازم به ذکر است که تمامی راننده ها در مؤسسه اجاره خودرو سعادت گزینش شده هستند یعنی از فیلترهای سختی عبور کرده‌اند تا در این سیستم یکپارچه توفیق خدمتگزاری به شما مشتریان عزیز را داشته باشند. پس به جرات می‌توان گفت افرادی قابل اعتماد، خوش برخورد، مسلط به زبان انگلیسی، ترکیه و فرانسه برای گردشگران خارجی هستند و همچنین حرفه‌ای و مجرب در پیدا کردن کوتاه‌ترین مسیر تا مقصد (مسیریابی دقیق) هستند.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو

  • کارت شناسایی معتبر (شناسنامه یا کارت ملی)
  • گواهینامه رانندگی با حداقل ۶ ماه مدت اعتبار
  • مدرک معتبر برای احراز محل سکونت یا محل شغلی شخص متقاضی اجاره خودرو
  • چک یا سفته به ارزش قیمت ماشین
  • شخص متقاضی باید حداقل ۲۰ سال سن داشته باشد.

متقاضیان حقوقی مانند شرکت‌های خصوصی و ارگان‌های دولتی، همچنین مؤسسات گردشگری و توریستی می‌توانند برای تأمین خودروهای مورد نظر خود طبق توافق و قرارداد بین طرفین عمل کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات