هواوی میت 20 RS پورشه دیزاین معرفی شد: ترکیب چشم نواز چرم و شیشه

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
هواوی در رویداد امروز خود از نسخه‌ی پورشه دیزاین میت ۲۰ آر اس با ظاهر خیره‌کننده و همان مشخصات میت ۲۰ پرو از جمله دوربین سه‌گانه و تراشه کرین ۹۸۰ رونمایی کرد.
تبلیغات

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، هواوی امروز در جریان رویداد ویژه‌ی خود برای معرفی خانواده‌ی پرچمدار سری میت ۲۰، تنها به دو مدل مورد انتظار میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو بسنده نکرد و دست به معرفی نسخه‌ای دیگر از این سری با طراحی پورشه زد. ریچارد یو، مدیرعامل هواوی کانسومر بی‌جی در جریان معرفی گوشی‌های جدید این شرکت گفت:

گوشی‌های هوشمند دریچه‌ای مهم برای ورود به دنیای دیجیتال محسوب می‌شوند. سری هواوی میت ۲۰ با هوش بالاتر، عمر باتری بی‌همتا و عملکرد قدرتمند دوربین خود طراحی شده است تا بهترین «دوست» برای مصرف‌کنندگان باشد و آن‌ها را برای لذت بردن از یک زندگی غنی‌تر و پربارتر همراهی و توانمند کند.
میت 20 آر اس پورشه دیزاین / Mate 20 Rs Porsche Design

هرچند میت ۲۰ پورشه دیزاین از طراحی متفاوت و جالب توجه‌ای بهره می‌گیرد؛ اما در زمینه‌ی مشخصات داخلی در واقع همان میت ۲۰ پرو محسوب می‌شود و همان سخت‌افزار را در دل خود جای داده است. از جمله‌ی ویژگی‌های برجسته‌ی این گوشی می‌توان به تراشه‌ی قدرتمند کرین ۹۸۰، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی و ساختار دوربین سه‌گانه در قسمت پشت با همان چینش مربعی‌شکل اشاره کرد. این دوربین از ترکیب یک لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسل، یک لنز ۲۰ مگاپیکسلِ مجهز به زاویه‌ی فوق عریض لایکا و یک لنز ۸ مگاپیکسل تشکیل شده است.

Porsche Design Huawei Mate 20 RS

با این حال، نقطه‌ی قوت میت ۲۰ پورشه دیزاین طراحی آن است. این دستگاه در قسمت پشت از چرم و شیشه و نوار مسابقه‌ای بهره می‌گیرد که تداعی‌گر پورشه و خودروهای ساخت این شرکت است. میت ۲۰ پورشه دیزاین به‌لطف استفاده از چرم و همچنین رنگ‌های تیره، حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل می‌کند؛ در نتیجه اگر به میت ۲۰ علاقه دارید، اما آن را در طراحی متفاوت‌تری ترجیح می‌دهید، این گوشی می‌تواند به انتخاب شما تبدیل شود.

Porsche Design Huawei Mate 20 RS

میت ۲۰ پورشه دیزاین آر اس با رم ۸ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت با قیمت خرده‌فروشی ۱۶۹۵ یورو قابل خریداری است و مدل ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز برچسب قیمت ۲۰۹۵ یورو را دارد. این گوشی تا انتهای ماه جاری میلادی در بازارهای متخب اروپا و چین عرضه خواهد شد. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم برای مشاهده‌ی مشخصات فنی گوشی‌های هواوی، تصاویر و قیمت گوشی‌ به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات