همه چیز درباره اسنپ کیو؛ یک مسابقه پُرپول و آنلاین

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اسنپ کیو علاوه بر آن‌که اطلاعات عمومی شما را محک می‌زند و به آن اضافه می‌کند، می‌تواند جیب شما را هم از جایزه‌های نقدی پر کند.
تبلیغات

اسنپ کیو یک مسابقه آنلاین در زمینه اطلاعات عمومی است که هرشب دو میلیون تومان جایزه نقدی می دهد. اسنپ کیو اپلیکیشنی جدید از گروه «اسنپ» است که شما در این مسابقه که در حال حاضر هرشب ساعت ۹ به صورت زنده برگزار می‌شود و قرار است در آینده چندبار در روز اجرا شود، باید به دوازده سوال اطلاعات عمومی پاسخ دهید و در صورت دادنِ پاسخ درست به همه سوال‌ها برنده پول نقد خواهید شد.

جز یک گوشی به هیچ‌چیز دیگری احتیاج نداری

باید بگویم که درواقع برای شرکت در اسنپ کیو جز یک گوشی همراه اندرویدی و اینترنت به هیچ چیز دیگری احتیاج ندارید.

اسنپ کیو

اسنپ کیو را دانلود و نصب کن

برنامه را می‌توانید از وبسایت اسنپ کیو یا از طریق کافه بازار و گوگل پلی دانلود و نصب کنید. این مسابقه در حال حاضر فقط از نسخه اندروید پشتیبانی می‌کند.

در اسنپ کیو ثبت نام کن

پس از نصب اسنپ کیو روی تلفن همراه‌تان باید با وارد کردن شماره موبایل، ثبت نام و پس از دریافت پیامک از طرف اسنپ کیو، کد تاییدیه را در اپلیکیشن وارد کنید. پس از وارد کردن کد تاییدیه، در این مرحله باید یک نام کاربری برای خود بسازید.

کد معرفی را وارد کن و جون اضافه بگیر

اگر کسی شما را به اسنپ‌کیو دعوت کرده است، با وارد کردن شناسه کاربری او به عنوان کد معرفی به او و شما امتیازی به نام «جون اضافه» تعلق می‌گیرد.

با نوتیفیکیشن از زمان اجرای مسابقه مطلع شو

اسنپ کیو در حال حاضر هرشب ساعت ۹ اجرا می‌شود. با این حال پیش از شروع مسابقه برای شما نوتیفیکشن ارسال می‌شود که حواس‌تان به اسنپ کیو باشد.

به ۱۲ سوال پاسخ درست بده و برنده شو

با شروع مسابقه ۱۲ سوال به ترتیب روی صفحه نمایش تلفن همراه شما ظاهر می‌شود که برای پاسخ به هرکدام ۱۰ ثانیه فرصت دارید. اگر بتوانید به همه سوال‌ها درست پاسخ دهید، در مسابقه برنده خواهید شد.

اشتباه جواب دادی؟ با جون اضافه به بازی برگرد

برای برنده شدن در اسنپ کیو باید به تمام ۱۲ سوال پاسخ درست بدهید و اگر  حتی در یک سوال اشتباه کنید، از مسابقه حذف می‌شوید اما اسنپ کیو این شانس را به شما داده است که در صورت اشتباه پاسخ دادن، بتوانید با «جون اضافه» به بازی برگردید. جون اضافه را می‌توانید از طریق دعوت دوستان‌تان به اسنپ کیو دریافت کنید. فقط دقت کنید که در هر بازی تنها یک بار می‌توانید از جون اضافه استفاده کنید و همچنین اگر در سوال آخر (سوال ۱۲) اشتباه کردید، نمی‌توانید با آن به بازی برگردید.

شماره شبا را وارد و جایزه‌ات را برداشت کن

در صورتی که مبلغ جایزه شما به ۲۰ هزار تومان رسیده باشد، می‌توانید با وارد کردن شماره شبا آن را دریافت کنید.

مسابقه‌ای با میلیون‌ها شرکت‌کننده

با وجود آن‌که اسنپ کیو تقریبا یک ماه است که اجرا می‌شود، اما تاکنون حدود ۷۰ هزار کاربر آن را دانلود کرده‌اند و روزانه ۱۰ هزار شرکت‌کننده دارد. درواقع تعداد افرادی که در مسابقه شرکت می‌کنند، نامحدود است و ممکن است چندین میلیون نفر در اسنپ کیو با یکدیگر رقابت کنند.

اسنپ کیو تنها یک برنده ندارد

اسنپ کیو تنها یک برنده ندارد و جایزه بین تمام افرادی که به سوالات پاسخ درست داده‌اند، تقسیم می‌شود.

مجری‌های پرانرژی و جوان

اسنپ کیو را مجری‌های مختلف و جوان اجرا می‌کنند و از این نظر حال و هوای هرشب از مسابقه با شب دیگر متفاوت است.

اطلاعات عمومی‌ات را محک بزن و پول دربیار

اسنپ کیو با سوال‌هایی که سبکی متفاوت از سوالات معمول مسابقه‌های اطلاعات عمومی دارند، شما را غافلگیر می‌کند. این‌طور بگوییم که سوالات اسنپ‌کیو هیجان‌انگیز و به‌روز اند و با پاسخ دادن به آن‌ها می‌توانید دنیای امروز را با اطلاعات غافلگیرکننده جور دیگری بشناسید و شاید به همین دلیل است که با وجود خسته‌کننده بودن اطلاعات عمومی برای ما جوان‌ترها، بیشتر شرکت‌کننده‌های اسنپ‌ کیو، جوانان تازه‌نفس هستند. اسنپ کیو علاوه بر آن‌که اطلاعات عمومی شما را محک می‌زند و به آن اضافه می‌کند، می‌تواند جیب شما را هم از جایزه‌های نقدی پر کند.

اسنپ کیو در شبکه‌های اجتماعی

اگر در شبکه‌های اجتماعی دنبال اسنپ کیو می‌گردید، با آدرس‌های snappq_official در اینستاگرام و snappq_official@ در توییتر می‌توانید آن را دنبال کنید. همچنین اگر سوالات‌تان را از طریق دایرکت اینستاگرام مطرح کنید، در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ داده خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات