نوکیا 7.1 پلاس در تصاویری جدید رؤیت شد

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا تصاویری منتسب به تیزر رونمایی از نوکیا ۷.۱ پلاس لو رفته‌اند که طراحی بخش‌هایی جلویی و پشتی این گوشی را به‌خوبی به‌تصویر می‌کشند.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته اعلام شد که HMD Global قصد دارد به‌زودی از گوشی نوکیا ۷.۱ پلاس با نام مستعار نوکیا ایکس ۷ رونمایی کند؛ حال به‌تازگی تصاویر جدیدی منتشر شده‌اند که طبق آن‌ها، ظاهرا فنلاندی‌ها قصد دارند گوشی جدیدشان را فردا معرفی کنند. نوکیا ۷.۱ پلاس احتمالا نخست در بازار چین و یک ماه بعد در دیگر نقاط جهان، در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

برخلاف تیزرهای قبلی نوکیا که اکثرا مبهم بودند، تیزر Nokia 7.1 Plus به‌خوبی این گوشی را به‌تصویر می‌کشد. با اینکه شاهد تغییرات ظاهری محسوسی در این گوشی نسبت به مدل معمولی نیستیم (البته قاعدتا هم نباید انتظار چنین موضوعی را داشت)، اما ظاهرا این گوشی برخی بهبودها به‌خود دیده است؛ از جمله نمایشگری بزرگتر (۶.۱۸ اینچ) با ناچ، تراشه‌ی سریع‌تر اسنپدراگون ۷۱۰ و باتری با ظرفیت ۳/۴۰۰ میلی‌آمپرساعت؛ همچنین گفته می‌شود که نوکیا در گوشی جدیدش از دو سنسور ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی و یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی استفاده کرده است.

نوکیا 7.1 پلاس / Nokia 7.1 Plus
نوکیا 7.1 پلاس / Nokia 7.1 Plus
نوکیا 7.1 پلاس / Nokia 7.1 Plus
نوکیا 7.1 پلاس / Nokia 7.1 Plus

همانطور که در تصاویر بالا می‌بینید، نوکیا در این تصاویر برخی جملات را به‌زبان چینی نوشته است که به مواردی مثل دوربین دوگانه، عمر باتری طولانی‌تر نسبت به نوکیا ۷.۱، اسپیکرهای قدرتمندتر و رابط کاربری روان و ساده اشاره دارند.

نوکیا ۷.۱ پلاس احتمالا اواخر ماه نوامبر پیش‌رو (آبان-آذر ۱۳۹۷)، روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات