اشاره هواوی به سه ویژگی منحصربه‌فرد میت 20

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی مدعی است که میت ۲۰ به‌عنوان نخستین گوشی هوشمند دنیا از گرافن برای خنک‌سازی سیستم شارژ بی‌سیم استفاده می‌‌کند و می‌تواند به‌صورت هم‌زمان از دو سیم‌کارت با VoLTE پشتیبانی کند.
تبلیغات

هواوی فردا ساعت ۱۶:۳۰ به‌وقت تهران، طی رویدادی که در شهر لندن برگزار خواهد شد، از عضو جدید خانواده‌ی میت پرده برخواهد داشت. پیش از این در قالب تصاویر و شایعات پرشماری، با زبان طراحی و مشخصات فنی فبلت مورد انتظار چینی‌ها آشنا شده‌ایم؛ اما امروز هواوی به سه ویژگی‌ منحصربه‌فرد محصول جدید خود اشاره کرد و مدعی شد که Mate 20 نخستین گوشی‌ هوشمندی خواهد بود که از چنین قابلیت‌هایی بهره می‌برد.

چینی‌ها مدعی هستند که میت 20 به‌‌لطف پردازنده‌ی هفت نانومتری کرین ۹۸۰، نخستین گوشی‌ هوشمند دنیا خواهد بود که با پشتیبانی از اتصال LTE Cat.21 توانایی دستیابی به سرعت دانلود ۱.۴ گیگابیت‌برثانیه را دارد و می‌تواند با باند فرکانس‌های گوناگون از اپراتورهای مختلف هم ارتباط برقرار کند. هواوی ادعا می‌کند که میت ۲۰ توانایی عملکرد در بستر شبکه‌ی 5G‌ را نیز خواهد داشت.

ظاهرا فبلت جدید هواوی توانایی پشتیبانی ‌هم‌زمان از دو سیم‌کارت با VoLTE را نیز دارد؛ بدین مفهوم که هر دو سیم‌کارت می‌توانند روی حالت 4G کار کنند. میت ۲۰ در کشور چین امکان استفاده از سرویس Dual SIM Dual VoLTE را نیز در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد، بدین صورت که سیم‌کارت اول می‌تواند تماس بگیرد و سیم‌کارت دوم می‌توان پاسخگوی تماس دریافتی باشد، همچنین در شرایطی که یکی از سیم‌کارت‌ها درگیر تماس است، امکان بهره‌گیری از اینترنت پُرسرعت سیم‌کارت دیگر وجود دارد. چینی‌ها ادعا می‌‌کنند که فناوری یادشده در حال حاضر تنها در انحصار آن‌ها قرار دارد و سایر شرکت‌ها در آینده‌ی نزدیک توانایی استفاده از آن را در محصولات خود نخواهند داشت.

طبق اعلام Huawei، فبلت جدید این شرکت از سریع‌ترین فناوری شارژ بی‌سیم دنیا بهره خواهد برد و برای جلوگیری از داغ‌شدن بیش از حد گوشی، حین فرآیند شارژ بی‌سیم، از سیستم‌ خنک‌کننده‌ی مبتنی بر گرافن استفاده خواهد کرد؛ چرا که ظرفیت انتقال حرارت در گرافن، چهار برابر آلیاژ عادی آلومینیوم است. 

مراسم رونمایی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو به صورت متنی و ویدئویی توسط زومیت پوشش داده خواهد شد

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات