تصاویر جدیدی از آیپد پرو 2018 اپل بدون بریدگی بالای نمایشگر فاش شد

جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر فاش‌شده‌ی جدیدی از آیپد پرو ۲۰۱۸، خبر از معرفی آن با حاشیه‌ی باریک و بدون بریدگی بالای نمایشگر می‌دهد.
تبلیغات

تاکنون خبرها و شایعه‌های بسیاری در مورد آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل فاش‌ شد است که نشان می‌دهد باید منتظر دستگاهی با حاشیه‌ی باریک و بدون بریدگی بالای نمایشگر‌ (ناچ)، به‌همراه فیس آیدی باشیم. 

در ماه ژوئن (خردادماه)، خبری منتشر شد که در آن تصاویری مفهومی از آیپد پرو جدید اپل بدون حاشیه و در دو مدل مختلف با بریدگی بالای نمایشگر و بدون بریدگی بالای نمایشگر را نشان می‌داد. در واقع اگر آیپد پرو جدید بدون بریدگی بالای نمایشگر و حاشیه‌های باریک به بازار عرضه شود، در دست گرفتن آن بیشتر حسی شبیه به تبلت را القا می‌کند. بعد از گذشت چند ماه، به‌نظر می‌رسد آنچه پیشتر در مورد طراحی آیپد پرو ۲۰۱۸ گفته شده بود صحت دارد و پیش‌بینی‌های انجام‌شده درست بوده‌اند. پیشتر گفته شده بود که آیپد پرو ۲۰۱۸ احتمالا دارای بریدگی نمایشگر خواهد بود

تصاویر فاش‌شده‌ی جدیدی با مدل‌سازی سه بعدی CAD طراحی ظاهری آیپد پرو جدید اپل را به‌خوبی نشان می‌دهد. حتی در یکی از تصاویر، ضخامت دستگاه به‌خوبی قابل مشاهده است. به‌نظر می‌رسد آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل با ضخامتی در حدود ۵.۸۶ میلی‌متر به بازار عرضه شود. علاوه بر مدل‌های ارائه‌شده توسط برنامه‌ی CAD، تصاویری کامل از محافظ نمایشگر iPad Pro 2018 توسط تولیدکننده‌ی محافظ نمایشگر یعنی  Benks به‌اشتراک گذاشته شده است. رندرهای جدی، آیپد پرو ۲۰۱۸ را از زاویه‌ی جلو نشان می‌دهند و همان‌طور که مشاهده می‌کنید طراحی بدون حاشیه‌ی آن به‌خوبی دیده می‌شود. البته نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که این تصاویر ۱۰۰ درصد واقعی هستند؛ اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آیپد پرو ۲۰۱۸، طراحی بسیار نزدیک به رندرهای منتشرشده داشته باشد.

آیپد پرو 2018
آیپد پرو 2018
آیپد پرو 2018
آیپد پرو 2018
آیپد پرو 2018
آیپد پرو 2018

آیپد پرو ۲۰۱۸ بدون فیس‌آیدی معرفی می‌شود

یکی دیگر از مشخصات جالب‌توجه در تصاویر فاش‌شده مربوط به ویژگی فیس‌آیدی آیپد پرو ۲۰۱۸ است. به‌نظر می‌رسد باید منتظر دستگاه جدید اپل بدون وجود فیس‌آیدی باشیم. البته آنچه در رندها به‌نمایش گذاشته شده، تنها گمانه‌زنی‌ها را نشان می‌دهد؛ ولی تصاویری که از سوی تولیدکننده‌ی محافظ نمایشگر یعنی Benks به اشتراک گذاشته شده‌اند، به واقعیت نزدیک‌تر است که تنها یک بریدگی در نمایشگر را نشان می‌دهد که مربوط به دوربین جلوی آیپد خواهد بود. در نتیجه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آیپد پرو ۲۰۱۸ بدون Face ID معرفی شود؛ زیرا برای سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی با دوربین TrueDepth باید بریدگی دیگری مربوط به دوربین مادون قرمز و سایر سنسورها در آن قیمت وجود داشته باشد.  

آیپد پرو ۲۰۱۸ به‌همراه جک هدفون معرفی می‌شود 

به‌نظر می‌رسد کوپرتینونشین‌ها، احتمالا جک هدفون را از گوشی های آیفون حذف کنند؛ ولی همه‌ی مدل‌های آیپد اپل، هنوز هم دارای جک ۳.۵ میلی‌متری محبوب و دوست‌داشتنی هستند که این موضوع شامل حال آیپد پرو ۹.۷ اینچی ۲۰۱۸ نیز می‌شود. پیشتر گفته شده بود که مدل ۲۰۱۸ آیپد پرو ۱۲.۹ اپل احتمالا بدون جک هدفون عرضه خواهد شد. رندهای فاش‌شده‌ی جدید هم این موضوع را تایید می‌کنند. در تصویر فاش‌شده جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری به‌خوبی قابل مشاهده است. حتی در تصاویر فاش‌شده از سوی Benks نیز به‌سختیمی‌توان جک هدفون را مشاهده کرد. البته در تصاویر مدلسازی‌شده‌ی CAD، به‌دلیل کیفیت نسبتا پایین برخی از عکس‌ها، به‌سختی می‌توانید جک هدفون را مشاهده کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات