بررسی ویدیویی آیفون XS Max اپل

دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون XS Max با نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED و پردازنده A12 Bionic، لقب بزرگ‌ترین، قدرتمندترین و سنگین‌ترین گوشی هوشمند اپل را به همراه خود دارد.
تبلیغات

اپل در جریان عبور از طراحی قدیمی به‌ مدرن، نسل جدید آیفون X‌ را در دو نسخه‌ی ۵.۸ و ۶.۵ اینچی با نام‌های آیفون XS و آیفون XS Max معرفی کرد. یکی از این آیفون‌های جدید با پسوند Max آمده است که جای خالی گوشی‌هوشمندی با صفحه‌نمایش بزرگ و طراحی جدید را در سبد خانواده‌ی اپل پر کند. افزایش اندازه‌ی صفحه‌نمایش، تنها عامل متمایزکننده‌ی آیفون ۱۰ اس مکس از آیفون ۱۰ اس است. 

آیفون XS Max با نمایشگر وسیع ۶.۵ اینچی خود، بزرگ‌ترین گوشی هوشمند اپل محسوب می‌شود؛ از همین رو کوپرتینونشین‌ها با کنار گذاشتن پسوند «پلاس»، واژه‌ی «مکس» را به انتهای نام این مدل اضافه کرده‌اند تا بیش‌ازپیش بر ابعاد نمایشگر آن تأکید کنند؛ البته صرف‌نظر از بزرگی پنل، آیفون ۱۰ اس مکس با ابعاد ۷.۷ × ۷۷.۴ × ۱۵۷.۵ میلی‌متری، به‌صورت جزئی پهنا و ارتفاع کمتری نسبت به آیفون ۸ پلاس ۵.۵ اینچی دارد و تنها ۰.۲ میلی‌متر از آن ضخیم‌تر است.محل کلیدهای سخت‌افزاری و ابعاد آن‌ها، ساختار بدنه، بریدگی نمایشگر و نوارهای آنتن آیفون XS Max، تفاوتی با برادر کوچک‌ترش ندارند. پس از گذشت یک سال از عرضه‌ی آیفون ۱۰، آنچه کماکان در نسل جدید این گوشی هوشمند نیز خودنمایی می‌کند، صفحه‌نمایش تمام‌صفحه با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک و بریدگی بحث‌برانگیزی محسوب می‌شود که در لبه‌ی بالای نمایشگر برای جای دادن دوربین سلفی درکنار ماژول‌ Face ID ایجاد شده است.

پس از بررسی عمیق آیفون XS Max، حالا با بررسی ویدیویی از آیفون XS Max زومیت همراه باشید تا با این دستگاه بزرگ بیشتر آشنا شوید. گوشی هوشمند آیفون XS Max توسط فروشگاه اینترنتی اپل ان‌آی‌سی (Apple NIC) برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است. شما می‌توانید برای مشاهده قیمت خرید آیفون Xs Max در فروشگاه اینترنتی اپل اِن آی سی به سایت آن مراجعه کنید.

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ برای مشاهده قیمت موبایل در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه مشخصات از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. همچنین لیست روزانه قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی آنر و قیمت گوشی اپل با امکان خرید اینترنتی، تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز در دسترس شما قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات