آلکاتل گوشی‌های 2018 خود را با نمایشگر 18:9 معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
آلکاتل اعلام کرده است که گوشی‌های جدید خود را برای سال ۲۰۱۸، در سه سری مختلف ارائه خواهد داد. آلکاتل وان، ارزان‌قیمت‌ترین آن‌ها محسوب می‌‏شود.
تبلیغات

با اینکه آلکاتل برای رونمایی رسمی گوشی‌های هوشمند خود در نمایشگاه CES 2018 آمادگی نداشت، تصمیم گرفته است بخشی از قابلیت‌های مربوط به گوشی‌های جدیدش را معرفی کند. رونمایی کامل از مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌های جدید آلکاتل به نمایشگاه MWC 2018 موکول شده است.

آلکاتل وان

شرکت آلکاتل در سال ۲۰۱۸، گوشی‌های هوشمند خود را به سه سری تقسیم خواهد کرد؛ آلکاتل ۵، آلکاتل ۳ و آلکاتل وان. سری آلکاتل ۵، گوشی‌های هوشمند بالارده و مقرون‌به‌صرفه خواهند بود که قابلیت‌هایی نظیر سیستم تشخیص چهره و نمایشگر بدون حاشیه ۱۸:۹ دارند. آلکاتل امیدوار است به کمک گوشی‌های هوشمند سری آلکاتل ۵، بازار ایالات متحده را تسخیر کند.

آلکاتل وان

سری آلکاتل ۳، محصولاتی به‏‌صرفه‌تر هستند که مشتریان را با ترکیبی از آخرین ویژگی‌های رایج نظیر دوربین دوگانه، طراحی منحصربه‌فرد و نمایشگر با رزولوشن بالا جذب خواهند کرد.

آلکاتل وان

در نهایت، ارزان‌قیمت‌ترین سری از گوشی‌های جدید این شرکت، آلکاتل وان است و مناسب افرادی خواهد بود که نمی‌توانند محصولات آلکاتل را از دو سری دیگر خریداری کنند اما تمایل دارند بخشی از قابلیت‌‌ آن‏‌ها را تجربه کنند. با وجود قیمت پایین‌تر سری آلکاتل وان، این محصولات طراحی جذابی خواهند داشت و بدنه آن‌ها کیفیت بالایی دارد؛ ضمن اینکه نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد ۲ به ۱ برای گوشی‌های جدید آلکاتل وان در نظر گرفته شده است و دیگر قابلیت‌های رده‌بالا، محصولات این سری را از رقبای اندرویدی متمایز خواهد کرد.

با وجود اینکه گوشی‌های جدید آلکاتل هنوز معرفی نشده؛ اما تصاویری از سه مدل آلکاتل وان ایکس (Alcatel 1X)، آلکاتل ۳ وی (Alcatel 3v) و آلکاتل ۵ ارائه شده است. مشخصات سخت‌افزاری کامل، قیمت و زمان عرضه هر سه گوشی در اواخر ماه فوریه امسال اعلام می‌شود.

لوگو CES

  پوشش اختصاصی زومیت از

یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فناوری جهان

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات