TCL از سری جدید تلویزیون‌های 4K حاصل همکاری با Roku رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تی‌سی‌ال در همکاری مجدد با رکو، ضعف‌های موجود در تلویزیون‌های سری P را برطرف کرده است.
تبلیغات

تی‌سی‌ال پس از موفقیتی که با تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی سری P به دست آورد، مجددا با شرکت Roku همکاری کرده است و این‌ بار با حذف ایرادات سری قبل مانند جنس بدنه و عدم تنوع در اندازه، تلویزیون‌های پیشرفته‌ی سری ۶ را تولید کرده است. بدنه‌ی این تلویزیون‌ها باریک و از جنس فلز  است و در دو اندازه‌ی ۵۵ و ۶۵ اینچی ساخته شده‌اند. این تلویزیون‌ها دارای قابلیت‌هایی نظیر ریموت صوتی رکو، وای‌فای با استاندارد 802.11ac، اترنت و سه پورت HDMI 2.0a هستند. TCL می‌گوید سری ۶ را با هدف ارائه‌ی تصویر باکیفیت همراه با ویژگی‌هایی مثل فناوری کنترل کنتراست و HDR Pro Gamma تولید کرده است که این قابلیت‌ها باعث می‌شوند کوچک‌ترین جزئیات در شرایط نوری مختلف به‌خوبی به نمایش درآیند.

تی‌سی‌ال از تلویزیون‌های سری ۵ نیز رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها اگرچه طراحی فلزی سری ۶ را ندارند؛ اما از سایر امکانات سری ۶ مثل پشتیبانی از دالبی ویژن، اچ‌دی‌آر پرو گاما، 240Hz Natural Motion و همان پورت‌ها و اتصالات شبکه بهره می‌برند. علاوه بر این‌ها، تلویزیون‌های سری ۵ که در اندازه‌های ۴۵ تا ۶۵ اینچی عرضه می‌شوند قدرت نمایش طیف وسیعی از رنگ‌ها را دارند. به گفته‌ی تی‌سی‌ال، با داشتن این قابلیت، رنگ‌ها درست‌تر، زنده‌تر و درخشان‌تر و با کنتراست بالاتر به نمایش درمی‌آیند.

تلویزیون TCL

نهایتا، تی‌سی‌ال به‌عنوان همکار رکو، از ساندبار هوشمند رکو نیز رونمایی کرد. Roku Smart soundbar قابلیت اتصال به تلویزیون دارد و می‌تواند به‌صورت جداگانه هم مورد استفاده قرار گیرد.

متأسفانه جزئیات قیمت‌گذاری این محصولات هنوز مشخص نشده است؛ اما هم سری ۵ و هم سری ۶ در فصل جاری راهی بازار خواهند شد. این در حالی است که طرفداران ساندبار هوشمند رکو باید تا پاییز امسال منتظر عرضه‌ی آن بمانند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات