سونی ابزار کنترل گروهی دوربین ورزشی RX0 را برای ایجاد جلوه‌هایی حرفه‌ای، معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
به واسطه‌ی ابزار جدید سونی، کنترل گروهی دوربین RX0 اکنون بسیار ساده‌تر از گذشته است.
تبلیغات

سونی بالاخره از ابزار جانبی کنترل دوربین RX0 خود که پیش از این وعده‌ داده بود، رونمایی کرد. اپلیکیشن موبایل PlayMemories‌ نیز پس از بروزرسانی، اکنون قابلیت‌های بیشتری برای کنترل دوربین ورزشی سونی دارد. جعبه‌ی کنترلی دوربینCCB-WD1، به کاربران اجازه‌ی همگام‌سازی دقیق‌تر چیدمان چند دوربینه برای کاربری‌های واقعیت مجازی و ایجاد جلوه‌هایی مانند Bullet Time می‌‌دهد.

جعبه‌ی کنترلی دوربین سونی امکان همگام‌سازی فریم به فریم بین دوربین‌ها را در کنار همگام‌سازی تایم‌کُد می‌دهد. کامپیوترهای ویندوزی مجهز به نسخه‌های ۷، ۸.۱ و ۱۰ و مک‌های مجهز به نسخه‌ی ۱۰.۱۱، ۱۰.۱۲ و ۱۰.۱۳ سیستم‌عامل مک‌او‌اس قابلیت اتصال به این دستگاه را از طریق مرورگر اینترنت برای کنترل و اعمال تنظیمات مورد نظر دارند. با ترکیب (CCB (Camera Control Box و دوربین‌های RX0 می‌توان در نهایت حداکثر از ۱۰۰ دوربین به‌طور همزمان بهره برد. 

نسخه‌ی ۶.۲ اپلیکیشن پلی‌مموریز نیز امکان کنترل از راه دور حداکثر ۵۰ دوربین RX0 را از طریق اتصال به روتر می‌دهد. این نسخه‌ی جدید از اپلیکیشن سونی همچنین فهرستی از تمام دوربین‌های متصل را در کنار قابلیت روشن یا خاموش کردن همزمان تمام آن‌ها فراهم می‌کند. هم‌چنین اعمال گروهی برخی دستور‌ها در این نسخه از اپلیکیشن در دسترس است.

نسخه‌ی ۶.۲ اپلیکیشن PlayMemories روز ۳۰ ژانویه به‌صورت رسمی عرضه می‌شود. هم‌چنین پیش‌فروش جعبه‌ی کنترلی دوربین CCB-WD1 از ۹ ژانویه و با قیمت ۷۰۰ دلار آغاز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات