لنوو داک گرافیک ۴۰۰ دلاری خود را با GTX 1050 عرضه می‌کند

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
لنوو داک گرافیک ۴۰۰ دلاری خود را با پشتیبانی از تاندروبولت ۳ و کارت گرافیک انویدیا GTX 1050 رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت‌های مختلفی داک‌های گرافیک خود را در نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشته‌اند و حالا نوبت به لنوو رسیده است تا با داک ۴۰۰ دلاری خود وارد این رقابت داغ شود. کاربر به کمک این داک‌ قادر خواهد بود از قدرت یک کارت گرافیک دسکتاپ روی لپ‌تاپ مجهز به تاندربولت ۳ استفاده کند. این داک نسبت به رقبای خود ضخامت کمتری دارد و به‌خوبی از عهده‌ی کارهای گرافیکی متوسط برمی‌آید.

داک گرافیک تاندربولت ۳ لنوو

این داک ۴۰۰ دلاری با یک کارت گرافیک GTX 1050 انویدیا عرضه خواهد شد که قدرت پردازشی آن برای هدست‌های واقعیت ترکیبی ویندوز کافی است. این داک به اندازه‌ای قوی نیست که گیمرهای حرفه‌ای را در اجرای مناسب بازی‌های سطح بالا راضی کند. این کارت گرافیک، ۴ گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 دارد و به ادعای لنوو، نرخ به‌روزرسانی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد.

داک گرافیک تاندربولت ۳ لنوو

داک تاندربولت لنوو ۰.۹ اینچ ضخامت دارد و طول و عرض آن به ترتیب ۹.۸ و ۵.۱ اینچ است. این داک ۶۳۵ گرمی به دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0 مجهز شده است. لنوو دو خروجی تصویر دیسپلی پورت و یک درگاه HDMI 2.0 برای اتصال داک به نمایشگر در نظر گرفته است. جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و خروجی اترنت، لیست درگاه‌های این داک را کامل می‌کنند. بهره‌مندی از این درگاه‌ها به معنی امکان اتصال صفحه‌کلید، ماوس، حافظه‌ی خارجی و سه نمایشگر به این داک است. در صورت پشتیبانی لپ‌تاپ شما از این داک، می‌توان از آن برای شارژ کردن دستگاه نیز استفاده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات