کیت مخصوص ایسوس به کمک شکست نور حاشیه‌های نمایشگر را پنهان می‌کند

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس به عنوان تولیدکننده‌ی سخت‌افزار، در جریان CES 2018 از کیت مخصوصی برای پنهان کردن حاشیه‌های نمایشگرهای متصل به هم رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت تایوانی ایسوس با طیف وسیعی از محصولات به لاس‌وگاس آمریکا رفته است تا در فرصت پیش‌آمده، تازه‌ترین دستاوردهای خود به جهانیان عرضه کند. ایسوس برای حذف حاشیه‌های مزاحم در اتصال سه مانیتور گیمینگ به یکدیگر، راه‌ حل جالبی ارائه داده است؛ این شرکت با کمک لنزها و شکست نور، حاشیه‌های اتصال‌دهنده‌ی مانیتورها به یکدیگر را محو می‌کند. این محصول جدید که «Bezel-free Kit» نام دارد، در جریان CES امسال و توسط زیر برند گیمینگ ایسوس رونمایی شده است.

این وسیله به کمک لنزهای عمودی خود که در محل اتصال مانیتورها با زاویه‌ی ۱۳۰ درجه متصل می‌شود، با استفاده از پدیده‌ی شکست نور حاشیه‌های نمایشگر گیمینگ شما را پنهان می‌کند. این لنزها با آمیختن تصویر مانیتور و شکست نور تصویر را به گونه‌ای گسترش می‌دهند که گویی حاشیه‌های دو مانیتور بدون فاصله‌ی خاصی به یکدیگر متصل شده‌اند.

ROG Bezel-free kit

خوشبختانه این ابزار نیازمند نرم‌افزار و سخت‌افزار خاصی نیست و برای انجام وظیفه به منبع انرژی نیازی ندارد. برای استفاده‌ی از این کیت‌ باید از مانیتورهای هم‌اندازه استفاده کرد. طبق اعلام سخنگوی ایسوس، این کیت‌‌ با انواع طراحی‌های کم‌حاشیه‌ی مانیتور سازگار است؛ با این حال استفاده از مانیتورهای هم‌اندازه برای ارائه خروجی ایده‌آل لازم به نظر می‌رسد. ایسوس تأیید کرده که این کیت‌ با مانیتورهای شرکت‌های دیگر نیز سازگار است.

اطلاعاتی از قیمت مانیتور و زمان عرضه‌ی آن در دست نیست؛ اما منابع نزدیک به ایسوس از عرضه‌ی این محصول در سال ۲۰۱۸ خبر داده‌اند. نظر شما در مورد این محصول جالب اما کم‌استفاده چیست؟ آیا ارائه‌ی محصول برای یک بازار هدف بسیار کوچک اقدام سنجیده‌ای است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات