پاور واچ ایکس؛ ساعت هوشمندی که انرژی خود را از گرمای بدن می‌گیرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ماتریکس از ساعت هوشمند جدیدی با نام PowerWatch X رونمایی کرده که ویژگی جالب توجه آن، تأمین انرژی مورد نیاز از گرمای بدن کاربر است.
تبلیغات

پاور واچ ایکس را باید یکی از جالب‌ترین محصولاتی خواند که در CES 2018 رونمایی شد. این ساعت هوشمند که توسط کمپانی ماتریکس تولید شده است، انرژی مورد نیاز خود را از حرارت بدن کاربر دریافت می‌کند. البته این اولین نسل از این ساعت هوشمند جالب نیست و ماتریکس نسل دوم ساعت هوشمند خود را در CES 2018 رونمایی کرده است. ماتریکس نسل جدید محصول خود را بهبود داده و با بروزرسانی ظاهری و همچنین اضافه کردن قابلیت‌هایی رونمایی کرده است. 

این ساعت هوشمند از ظاهری زمخت بهره می‌برد. در حاشیه‌ی نمایشگر می‌توان دایره‌ای را مشاهده کرد که میزان انرژی باقی‌مانده را به‌صورت آنی نمایش می‌دهد. این ساعت هوشمند همچنین با بهره‌گیری از سیستم خاصی قادر است همیشه میزان انرژی مصرف‌شده توسط کاربر را در اثر فعالیت‌های ورزشی یا هر گونه فعالیتی اندازه‌گیری کند؛ از این‌رو به ادعای کمپانی سازنده، دقیق‌ترین ساعت هوشمند از نظر سنجش میزان کالری‌های سوزانده‌شده در بازار است. این ساعت هوشمند با بهره‌گیری از ظاهری خشن و زمخت، علاوه بر اینکه قادر است در اثر برخوردهای سخت مقاومت بالایی داشته باشد، می‌تواند تا عمق ۲۰۰ متری در برابر نفوذ آب مقاومت کند. 

پاور واچ ایکس

پاور واچ ایکس قابلیت جالب دیگری نیز دارد. در صورتی که کاربر این ساعت هوشمند را از مچ دست خود باز کند، پاورواچ ایکس به حالت ذخیره‌ی انرژی می‌رود؛ به‌طوری‌که قادر است دو سال را در این حالت سپری کند، بی آنکه انرژی ذخیره‌شده در باتری آن به پایان برسد. پاورواچ ایکس اطلاعات موجود را در حافظه‌ی خود ذخیره می‌کند، و پس از بستن ساعت روی دست، شاهد نمایش دوباره‌ی تمام اطلاعاتی هستیم که در آخرین استفاده روی این ساعت قرار داشت. پاورواچ ایکس از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند. ماتریکس این ساعت هوشمند را با قیمت ۲۴۹ دلار پیش‌فروش می‌کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات