سامسونگ از اسپیکر با قابلیت تنظیم صدا از طریق کلید چرخان مغناطیسی رونمایی کرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در در نمایشگاه CES 2018 از اسپیکرهای جدیدی رونمایی کرد که ظاهر جذاب و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.
تبلیغات

سامسونگ از اسپیکر وایرلس VL5 که به کاربران اجازه می‌دهد حجم صدا را از طریق یک کلید تنظیم صدای مغناطیسی تغییر دهند، رونمایی کرد؛ اسپیکری شیک دارای یک کلید تنظیم صدا مغناطیسی که به نظر می‌رسد عملکردی شبیه به سرفیس دایل مایکروسافت برای کنترل حجم صدا دارد. این کلید تنظیم به هر سطح مغناطیسی متصل می‌شود و به‌راحتی حجم صدای اسپیکر را کنترل می‌کند. سامسونگ اعلام کرد که این محصول جزو گجت‌هایی نیست که می‌توان در خانواده‌ی محصولات هوشمند این کمپانی طبقه‌بندی کرد.

VL5 به زحمت ۶۰ سانتی‌متر طول و چند اینچ عرض دارد و در دو رنگ نقره‌ای و سیاه عرضه می‌شود. این اسپیکر به لطف در اختیار گرفتن AKG توسط سامسونگ، دارای صدای استودیویی و شامل سه ووفر ۱۲.۵ سانتی‌متری و دو توییتر است. این غول کره‌ای از VL3 کوچک‌تر هم رونمایی کرد که به اندازه‌ی یک رادیو ترانزیستور و دارای یک ووفر و توییتر است.

این اسپیکرها شامل اتصال وای-فای خواهند بود و با برنامه‌ی جدید SmartThings app قابل کنترل خواهند بود. یک نماینده از سامسونگ در گفتگو با CNET گفت درحالی‌که ابزارهای موجود مثل Shape قابل استفاده با Smart Things خواهند بود، اسپیکرهای VL با سیستم Multiroom سامسونگ سازگار نخواهند بود. سامسونگ در حال حاضر قیمت یا زمان عرضه‌ی VL5 یا VL3 را اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات