اپلیکیشن حمل و نقل دینگ معرفی شد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت دینگ دیروز طی مراسمی از اپلیکیشن حمل و نقل دینگ در جهت سهولت در رفت و آمد شهروندان رونمایی کرد.
تبلیغات

این روزها شاهد رونمایی و معرفی اپلیکیشن‌های حمل و نقل درون شهری زیادی هستیم که هر کدام خدمات نوینی ارائه می‌دهند؛ دینگ یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه است که با سرمایه‌گذاری گسترده و استفاده از چهره‌های شاخصی چون علی دایی که سهام‌دار بخشی از آن نیز هستند، پا به این عرصه گذاشته است.

تاکسی آنلاین- دینگ- علی دایی

در مراسم رونمایی از اپلیکیشن دینگ، علی دایی در سخنانی کوتاه به دلایل انتخاب دینگ اشاره کرد و گفت:

پشت این اپلیکیشن یک سری جوان تحصیل‌کرده قرار گرفته‌اند. از آنجا که بزرگ‌ترین مشکل‌ کشور ما، بیکاری جوانان است، این شرکت می‌تواند در کاهش بیکاری و خدمات خوب به مردم، گامی بردارد و خدمات خوبی به مردم ارائه دهند و ایجاد اشتغال کند.

در ادامه امیر مظفر منشوریان، مدیر عامل دینگ درباره خدمات و توانمندی‌های دینگ گفت:

همه ما از وضعیت نامطلوب هوای تهران باخبر هستیم؛ اما شاید ندانیم چه تعداد از افراد سلامتی و جان خودشان را برای آن از دست می‌دهند. طبق آمار، ۱۰ درصد مرگ و میرهای ایران ناشی از آلودگی هوا است و روزانه ۱۰ تا ۱۲ نفر در تهران جان خودشان را به این خاطر از دست می‌دهند.

به گفته‌ی وی، آلودگی هوا ۵۱۰ میلیارد تومان هزینه در بر دارد، هزینه بیماری ۲۱۰ میلیارد تومان و هزینه شیوع امراض ۴۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است که همه این‌ موارد باعث می‌شود مسئولیت اجتماعی ما بالاتر برود.

منشوریان اعلام کرد:

دینگ نسبت به مسافر، راننده، هوای سالم، امنیت و هر موردی که در حوزه حمل و نقل مسافر وجود دارد، تا حد ممکن احساس مسئولیت می‌کند. دینگ در وهله اول نسبت به مسافر و شهروندان خواسته تا با احترام برخورد کند. ما راننده بومی استخدام می‌کنیم و بانوان ناوگان مخصوص به خودشان را دارند.

مدیر عامل دینگ با اشاره به خدمات نوین این اپلیکیشن گفت:

با استفاده از گزینه رزرو ساعتی دینگ در هر لحظه که بخواهید، می‌توانید شرایط اضطراری را مدیریت کنید و مثلا برای مراجعه به جاهای مختلف یک اتومبیل رزرو کنید که اینگونه به‌صرفه خواهد بود.

به گفته‌ی وی، در سفرهای چند مقصده قیمت بر اساس تعداد مقصدها محاسبه می‌شود؛ اما در سرویس در اختیار، خودرو به‌صورت ساعتی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و به این ترتیب در هزینه افراد صرفه‌جویی می‌شود.

منشوریان همچنین سرویس مقرون‌به‌صرفه دیگری را معرفی کرد؛ وی گفت:

در گزینه دُنگی شما می‌توانید ماشین و سفر را به اشتراک بگذارید و بدین خاطر هزینه کم‌تری را پرداخت کرده و همچنین به کاهش آلودگی و ترافیک کمک کنید. بدین ترتیب که چند نفر که مقصد مشابهی دارند، از یک خودرو استفاده کنند و بدین خاطر هم هزینه برای هر مسافر کم‌تر می‌شود و هم از آن خودرو بهترین استفاده در حمل و نقل شهری صورت می‌گیرد.

به گفته منشوریان، با استفاده از پنل‌هایی که دینگ در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار می‌دهد، می‌توانند در هر لحظه موقعیت خودروها را ببینند و هر تعداد سفر بخواهند، درخواست بدهند. تمام سرویس‌های قبلی نیز برای آن‌ها در دسترس قرار گرفته است.

وی با اشاره به سیستم درآمدزایی دینگ گفت:

در دینگ هرچه افراد تعداد سفر بیشتری انجام دهند، برای کسی که معرف آن‌ها بوده مبلغی شارژ شده و به حساب‌شان افزوده می‌شود.

منشوریان در مورد رانندگانی که در سرویس «میزبان» دینگ فعالیت می‌کنند، گفت:

هزینه استهلاک خودرو از لنت ترمز تا روغن موتور و لاستیک بر اساس مسافتی که رانندگان طی می‌کنند به آن‌ها پرداخت خواهد شد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات