اکسپریا L2 سونی معرفی شد؛ نمایشگر ۵.۵ اینچی اچ‌دی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و اندروید نوقا

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
مطالعه 3 دقیقه
سونی لحظاتی پیش از گوشی پایین‌رده‌ی اکسپریا L2 با نمایشگر اچ‌دی، دوربین سلفی با میدان دید عریض و اندروید نوقا رونمایی کرد.
تبلیغات

سونی با حضور در رویداد بزرگ CES 2018 در کنار رونمایی از محصولات متنوع، از سه گوشی هوشمند میان‌رده نیز پرده‌برداری کرد. دو محصول اول، اکسپریا XA2 و XA2 Ultra نام دارند و جایگزینی برای محصولات فعلی سری Xperia XA محسوب می‌شوند. گوشی سوم، محصولی با نام اکسپریا L2 است که نسل جدید گوشی اکسپریا L1 به شمار می‌رود؛ دستگاهی که سال گذشته در رویداد MWC 2017 معرفی شده بود. طبق اعلام سونی، اکسپریا ال ۲ با هدف ارائه‌ی تجربه‌‌ای مطلوب در زمینه‌ی عکاسی با برچسب قیمتی مناسب روانه‌ی بازار خواهد شد.

اکسپریا ال ۲ به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی مجهز شده است و با توجه به حاشیه‌های باریک دو طرف آن، سونی از این نمایشگر با عنوان «بدون حاشیه» یاد می‌کند؛ البته حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر اکسپریا ال ۲ کماکان قطور هستند و این مسپله چندان با تعریف ما از طراحی بدون حاشیه، هم‌خوانی ندارد.

سونی اکسپریا Sony Xperia L2

در حال حاضر اطلاعات چندانی در خصوص پردازنده‌ی اکسپریا ال ۲ در دست نیست و سونی صرفا به چهار هسته‌ای و ۱.۵ گیگاهرتزی بودن آن اشاره کرده است. محصول پایین‌رده‌ی جدید سونی از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. دوربین اصلی اکسپریا ال ۲ از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتال ۳ برابری برخوردار است. سونی برای ثبت تصاویر سلفی، دوربین ۸ مگاپیکسلی «کاملا جدید» با لنز عریض ۱۲۰ درجه‌ای در نظر گرفته است و این موضوع، اکسپریا ال ۲ را به گزینه‌ای ایده‌آل برای ثبت تصاویر سلفی گروهی بدل می‌کند.

سونی اکسپریا Sony Xperia L2

تأمین انرژی اکسپریا ال ۲ برعهده‌ی یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد. از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به مواردی همچون حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی با قابلیت پشتیبانی از کارت‌هایی تا سقف ۲۵۶ گیگابایت، ویژگی‌های نرم‌افزاری متنوع دوربین و قابلیت‌های صوتی در کنار سیستم‌عامل اندروید ۷.۱.۱ اشاره کرد. اکسپریا ال ۲ از بدنه‌‌ای پلاستیکی با بافتی مشابه فلز بهره می‌برد.

سونی اکسپریا Sony Xperia L2

سونی در جریان رونمایی از این گوشی اطلاعاتی در خصوص قیمت آن ارائه نداد و تنها به این موضوع بسنده کرد که اکسپریا ال ۲ را از ماه فوریه با «قیمتی معقول» و سه رنگ مشکی، طلایی و صورتی روانه‌ی بازار خواهد کرد. ژاپنی‌ها همچنین اعلام کردند که نسخه‌ی تک‌سیم اکسپریا ال ۲ را در ایالات متحده‌ی آمریکا نیز عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات