MSI از دو مانتیور مخصوص بازی با ویژگی نورپردازی GameSense رونمایی کرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
MSI امروز در لاس‌وگاس و در جریان نمایشگاه CES 2018 از نمایشگرهای مخصوص بازی خود با قابلیت تنظیم نورپردازی رونمایی کرد.
تبلیغات

استفاده از ویژگی‌های نورپردازی در چند سال اخیر در محصولات مخصوص بازی رواج زیادی پیدا کرده است و ماوس‌ها، کیبورد‌ها و تجهیزات گیمینگ زیادی را شاهد هستیم که ویژگی‌های نورپردازی منحصر‌به‌فردی دارند. حال در آستانه CES 2018 کمپانی MSI که یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصولات مخصوص بازی است، از دو مانیتور گیمینگ جدید با نام‌های MPG27CQ و Optic MPG27CQ رونمایی کرده است که هر دو از فناوری نورپردازی GameSense کمپانی SteelSeries پشتیبانی می‌کنند.

این فناوری باعث می‌شود در قسمت جلو و پشت این دو مانیتور MSI، شاهد LED‌-هایی باشیم که از قضا قابل تنظیم هم هستند! برای مثال می‌توانید تنظیم کنید که وقتی مدت‌زمان Cooldown یک قابلیت در بازی Dota 2 به پایان رسید و آن قابلیت قابل استفاده شد، LED خاصی روشن شود. این LED‌-ها برای اعلان‌های برنامه‌هایی مثل Discord نیز کاربرد خواهند داشت.

اما علاوه‌براین ویژگی نورپردازی منحصر‌به‌فرد، دو مانیتور جدید MSI هر دو حالتی خمیده دارند و ۲۷ اینچی هستند و رفرش ریت آن‌ها ۱۴۴ هرتز است. تنها تفاوت بین این دو مدل، این است که مانیتور Optic MPG27CQ رزولوشن 1080p و مانیتور MPG27CQ رزولوشن 4K دارد. هنوز زمان عرضه یا قیمت مانیتورهای جدید MSI اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات