MSI کامپیوتر رومیزی Trident 3 Arctic را با پردازنده نسل ۸ اینتل و گرافیک ۱۰۸۰ انویدیا به‌روز کرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
MSI در جریان رویداد CES 2018، نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی Trident 3 Arctic را با تراشه‌ی نسل هشتم اینتل و گرافیک قدرتمند GTX 1080 معرفی کرد.
تبلیغات

اگرچه از زمان رونمایی اینتل از پردازنده‌های نسل هشتم خود، مدت زیادی نمی‌گذرد؛ اما طبیعی است که شرکت‌های تولیدکننده برای ارتقاء عملکرد محصولات کنونی خود، نسخه‌ی جدید آن‌ها را به همراه پردازنده‌های جدید اینتل روانه‌ی بازار کنند. ام‌اس‌آی نیز از این قاعده مستثنا نیست و امروز در جریان رویداد CES 2018 از نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی کامپیوتر رومیزی Trident 3 Arctic با جدیدترین پردازنده‌های اینتل پرده‌برداری کرد.

Trident 3 Arctic برای نخستین‌ بار اوایل سال گذشته‌ی میلادی معرفی شد؛ این کامپیوتر با وجود بهره‌گیری از طراحی کامپکت، توان پردازشی فوق‌العاده بالایی ارائه می‌دهد و با وجود ابعاد کوچک خود، مجموعه‌‌ای متنوع از پورت‌ها را نیز در بر دارد. علاوه‌بر موارد یادشده، ام‌اس‌آی امکان ارتقاء سخت‌افزار این محصول را نیز فراهم کرده است.

اکنون تایوانی‌ها برای نسخه‌ی ۲۰۱۸ این محصول، پردازنده‌ی نسل هشتم اینتل و پردازنده‌ی گرافیکی GTX 1080 انویدیا را تدارک دیده‌اند. چنین سخت‌افزار قدرتمندی، Trident 3 Arctic را به محصولی ایده‌آل برای افرادی بدل می‌کند که فضای محدودی دارند؛ اما به‌دنبال یک سیستم گیمینگ قدرتمند هستند.

در کنار این کامپیوتر قدرتمند، ام‌اس‌آی مدل‌های Infinite X و Aegis Ti3 را نیز با پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل به‌روزرسانی کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات