ایسر نسخه‌ 2018 لپ‌ تاپ سویفت 7 را معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
زمان زیادی تا شروع رسمی نمایشگاه CES نمانده و ایسر از این فرصت استفاده کرده است تا نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ اولترابوک سویفت 7 را به جهانیان معرفی کند.
تبلیغات

ایسر در سال‌های اخیر به یکی از بازیگران مهم بازار لپ‌تاپ‌ها مبدل شده است و هر ساله طیف وسیعی از محصولات را در این بخش روانه‌ی بازار می‌کند. لپ‌تاپ‌های سبک و نازک سری سویفت از بهترین‌ محصولات این شرکت به شمار می‌روند و حال ایسر تصمیم به معرفی نسخه‌ی به‌روز شده‌ی یکی از اعضای این خانواده گرفته است. ایسر سویفت ۷ همچنان از نظر ضخامت یکی از بهترین‌های بازار است و پردازنده‌ی کبی‌لیک سری Y مسئول پردازش فرامین کاربر در آن است. مدل جدید، شاسی یکپارچه‌ی سیاه‌رنگ و آلومینیومی دارد و این بار شاهد پشتیبانی از LTE در آن هستیم. CES 2018 فرصت مناسبی برای ایسر و دیگر شرکت‌ها پدید آورده است تا محصولات جدید خود رابرای سال‌جاری میلادی به علاقه‌مندان معرفی کنند. 

سویفت ۷ ۲۰۱۸

این لپ‌تاپ ۱۴ اینچی از ماه آوریل و با قیمت پایه‌ی ۱۷۰۰ دلاری در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود. ضخامت این لپتاپ که به نمایشگر لمسی نیز مجهز شده، تنها ۹ میلی‌متر است. به لطف کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر شاهد نمایشگر ۱۴ اینچی در بدنه‌ای با ابعاد نسخه‌ی ۱۳.۳ اینچی سال گذشته هستیم. ایسر همچنین شارژدهی سویفت ۷ جدید را نیز بهبود بخشیده است؛ طبق ادعای ایسر نسخه‌ی جدید با افزایش یک ساعته‌ی شارژدهی نسبت به نسل گذشته، حالا تا ۱۰ ساعت شارژدهی می‌کند. ایسر هنوز از پردازنده‌ی نسل هفتمی Core i7-7Y75 در سویفت ۷ استفاده می‌کند و این تصمیم در زمانی که رقبا در حال معرفی لپ‌تاپ‌های نسل هشتمی خود هستند کمی عجیب به نظر می‌رسد.

متاسفانه این بهبودها روی قیمت دستگاه بی‌تاثیر نبوده است؛ نسخه‌ی جدید قیمت پایه‌ی ۱۶۹۹ دلاری دارد که در مقابل قیمت پایه‌ی نزدیک به ۱۰۰۰ دلاری نسل قبل سویفت ۷ بالا به نظر می‌رسد. نمایشگر بزرگ‌تر، بهره‌مندی از مودم LTE داخلی و بهبود جزئی در شارژدهی مواردی هستند که کاربر با خرید نسخه‌ی جدید به‌دست خواهد آورد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات