نسل جدید نوت‌‌بوک 7 اسپین سامسونگ با پردازنده نسل هشتم اینتل و پشتیبانی از قلم معرفی شد

جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ، نسخه جدید نوت‌‌بوک ۷ اسپین را با پردازنده نسل هشتمی Core i اینتل، قلم لمسی و حسگر اثر انگشت معرفی کرد.
تبلیغات

سامسونگ، اولین نسل از لپ‌تاپ «نوت‌بوک ۷ اسپین» را در سال ۲۰۱۶ عرضه کرد. شاید این مدل از نظر طراحی چندان محصول متمایزی نباشد؛ اما به لطف ارائه مشخصات‌ فنی مناسب با قیمت مقرون‌به‌صرفه، توانسته است نظر مساعد خریداران را جلب کند.

نوت‌بوک ۷ اسپین سامسونگ

پیش از نمایشگاه CES امسال، سامسونگ نسخه ارتقاء یافته لپ‌‏تاپ Notebook 7 Spin را معرفی کرد که پردازنده نسل هشتمی Core i5 اینتل با چهار هسته پردازشی، قلب تپنده‌ی آن است. ضمن اینکه لپ‌تاپ جدید سامسونگ از قلم لمسی «اکتیو پن» بهره می‌گیرد و برای حمل ساده‌تر، وزن‌ آن کاهش یافته است. مانند آنچه در نسل قبل دیده بودیم، مدل جدید نوت‌بوک ۷ اسپین از نمایشگری با امکان چرخش ۳۶۰ درجه استفاده می‌کند که به همین جهت، می‌توانید از لپ‌تاپ جدید سامسونگ به‌عنوان یک تبلت استفاده کنید و پشتیبانی از قلم لمسی، قابلیت‏‌های آن‌ را ارتقاء می‌دهد. در همین رابطه، بد نیست اشاره کنیم که قلم «اکتیو پن» به‌صورت مجزا عرضه می‌‏شود.

نوت‌بوک ۷ اسپین سامسونگ

همراه با پردازنده قدرت‌مندتر، سامسونگ حسگر اثر انگشت را به لپ‌تاپ جدیدش اضافه کرده است که با پشتیبانی از سیستم احراز هویت Windows Hello دسترسی سریع‌تر به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را ارائه می‌دهد. سایر مشخصات نوت‌بوک ۷ اسپین، چندان برجسته نیست و بین لپ‌تاپ‌های ویندوزی تقریباً مشترک است. کُره‌ای‌ها، لپ‌تاپ جدید خود را با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه از نوع SSD، یک درگاه USB-C، یک درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 2.0 و پورت HDMI ارائه می‌دهند. برخلاف مدل اصلی که در دو نسخه با نمایشگر ۱۳ و ۱۵ اینچی عرضه شده بود، مدل ۲۰۱۸ نوت‌بوک ۷ اسپین تنها در یک مدل با صفحه‌نمایش ۱۳ اینچی قابل خرید است که نمایشگر آن رزولوشن 1080p دارد. صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه و تاچ‌پد Precision، دیگر مشخصات لپ‌تاپ جدید سامسونگ را تشکیل می‌دهد.

نوت‌بوک ۷ اسپین سامسونگ

گفته می‌شود که نسخه ارتقاء یافته نوت‌بوک ۷ اسپین در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد؛ هرچند قیمت یا زمان عرضه احتمالی آن اعلام نشده است.

نوت‌بوک ۷ اسپین سامسونگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات