ال‌ جی از ویدیو پروژکتور 4K UHD خود رونمایی کرد

جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در آستانه‌ی نمایشگاه CES 2018 از قدرتمندترین ویدیو پروژکتور 4K UHD رونمایی کرد.
تبلیغات

ال‌جی امروز از اولین ویدیو پروژکتور 4K UHD دنیا رونمایی کرد. این ویدیو پروژکتور که HU80KA نام دارد، قرار است به‌زودی در مراسم CES 2018 معرفی شود.

دستگاه یادشده قدرت به نمایش درآوردن تصویر با اندازه‌ی ۱۵۰ اینچ را با ۲۵۰۰ لومن دارد. لومن (lumen) واحد سنجش میزان پخش نور است. به گفته‌ی ال‌جی این پروژکتور روشن‌ترین نمونه‌ی حال حاضر دنیا به شمار می‌رود. پشتیبانی از HDR10 از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است؛ یعنی رنگ‌ها و کنتراست تصاویر بر اساس فراداده یا متادیتای آن‌ها تنظیم می‌شوند. این پروژکتور به دو بلندگوی ۷ واتی نیز مجهز است و امکان اتصال به ساند بار و اسپیکرهای خارجی نیز وجود دارد.

تیم السی، رئیس بخش بازاریابی ال‌جی در آمریکا، می‌گوید:

ال‌جی با ارائه‌ی اولین ویدیو پروژکتور 4K UHD اوج خلاقیت را به بازار سرگرمی‌های تصویری آورده است. روشنایی عالی به همراه طراحی تطبیق‌پذیر، HU80KA را به دستگاهی تبدیل کرده است که می‌تواند سبک و سیاق لذت بردن کاربران از محتوای 4K در منزل و خارج از آن را متحول کند.
ویدیو پروژکتور ال‌جی

این دستگاه یک پروژکتور معمولی نیست که صرفا پورت‌های ورودی داشته باشد؛ بلکه مجهز به WebOS 3.5 است. بنابراین می‌توانید از پلتفرم تلویزیون هوشمند برای استریم ویدیو از Netflix و Hulu و... استفاده کنید و امکان اتصال دستگاه جانبی با HDMI و USB نیز وجود دارد. از طریق اترنت نیز می‌توانید اتصال اینترنت را در این پروژکتور مهیا کنید.

ال‌جی می‌گوید: «طراحی منحصربه‌فرد و ایستاده‌ی دستگاه به لطف موتور بدون آینه و آی‌شکل آن ممکن شده است.» به لطف این طراحی، فرقی ندارد که دستگاه روی زمین قرار می‌گیرد، از سقف آویخته می‌شود یا حالتی بین این دو؛ تصاویر به هرحال با بهترین کیفیت پردازش می‌شوند و به نمایش درمی‌آیند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات