طراحی دفتر کار HBO؛ سائوپائولو

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دفتر کار HBO واقع در سائوپائولو، توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی DM/AM Arquitetura طراحی شده است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: DM/AM
  • کارفرما: HBO
  • متراژ: ۲۵۰۰ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۴
  • محل: سائوپائولو، برزیل

اچ‌بی‌او یک کمپانی فعال رسانه‌ای و بزرگ‌ترین شبکه‌ی کابلی در آمریکا است. دفتر کار شعبه‌ی برزیل HBO در یک برج تجاری در شهر سائوپائولو واقع شده است. پروژه‌ی طراحی دفتر جدید HBO با این هدف آغاز شد که یک دفتر کار شیک، خوش‌ساخت و جذاب برای جلب توجه سرمایه‌گذاران و یک محیط کار فعال، پرتحرک و پر از خلاقیت برای جلب توجه‌ی مشتریان طراحی و آماده شود. دفتر کار HBO از دو طبقه تشکیل شده است؛ در واقع طبقه‌ی ۱۳ و ۱۴ یک برج تجاری به این شرکت تعلق دارد. قسمت پذیرش، مدیریت و اتاق جلسات در طبقه‌ی سیزدهم و اتاق کار و استودیوها نیز در طبقه چهاردهم قرار دارند.

طراحی دفتر کار HBO؛ سائوپائولو

برای طراحی قسمت‌های مختلف این دفتر کار از رنگ‌های متنوع و شاد استفاده شده است. در واقع برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی این دفتر کار، شرکت طراح از رنگ‌ها به خوبی استفاده کرده است به طوری که رنگ‌های به کار رفته در این پروژه، یکی از ویژگی‌های اصلی و قابل توجه در طراحی داخلی این دفتر کار هستند. این انتخاب رنگ‌ها باعث درخشندگی و روشنی فضای داخلی دفتر شده است. طراحان تلاش کرده‌اند با استفاده‌ی مناسب از رنگ‌ها، یک طراحی شیک و امروزی برای این دفتر کار ارائه کنند.

طراحی دفتر کار HBO؛ سائوپائولو

برای قسمت پذیرش، سالن انتظار و راهروها از کف‌پوش بتونی استفاده شده است اما برای اتاق جلسات، موکت و کف‌پوش چوبی به کار برده شده است.

طراحی دفتر کار HBO؛ سائوپائولو

برای برگزاری جلسات کاری، اتاق‌های بزرگ با امکانات برگزاری ویدئو کنفرانس طراحی شده است. علاوه بر اتاق کنفرانس، اتاق‌های کوچکی با دیواره‌های شیشه‌ای طراحی شده که برای برگزاری جلسات غیر رسمی شرکت کاربرد دارد.

طراحی دفتر کار HBO؛ سائوپائولو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات