وزیر ارتباطات: عدم ممنوعیت فعالیت ایرانیان در توییتر

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
به گفته‌ی وزیر ارتباطات، اگرچه فعالیت توییتر در ایران ممنوع شده است، اما فعالیت ایرانیان در این شبکه‌ی اجتماعی ممنوع نیست.
تبلیغات

محمدجواد آذری جهرمی در اختتامیه مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد اعلام کرد:

بنابر قانون، فعالیت توییتر در ایران ممنوع شده است؛ اما فعالیت ایرانیان در توییتر ممنوع نیست. هیچ قاضی نمی‌تواند حکم عمومی برای ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی بدهد و این مسئله نیازمند تصویب در مجلس است.

جهرمی در مورد استفاده از فیلترشکن تأکید کرد:

از فیلترشکن استفاده نمی‌کنم؛ اما برخی افراد با توجه به مسئولیتی که دارند می‌توانند از اینترنت بدون فیلتر استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به استفاده از نیروی جوان گفت:

اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید به سمت جوانان برویم. پدران ما با یک طرح جدیدی تغییراتی را در این کشور ایجاد کردند و با اعتقاداتی، جوانان دیروز از زیر بار حرف استکبار جهانی بیرون آمدند. امروز نیز جوانان باید هوشیار باشند و آن نیز باید همراه با امید باشد. اگر امید نباشد با مشکل مواجه خواهیم شد. هوشیاری این است که شفافیت ایجاد کنیم، جوانان امروز باید خودساخته باشند و کسانی را که دنبال ناامیدی هستند بشناسند و به آن‌ها متکی نباشند. جوانان نیز باید مطالبه‌گر باشند؛ امید اگر از بین رفت دیگر به راه درست بازگشتن سخت است.

وزیر ارتباطات اعلام کرد که دولت برای ورود به عرصه دیجیتال برنامه ریزی کرده است و اقدام خواهد کرد تا با وجود ظرفیتی که کشور دارد، به جایگاه اصلی خود در منطقه از نظر اقتصاد دیجیتال برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات