بازی های موبایل هفته سوم دی ۱۳۹۶

جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مطالعه 7 دقیقه
در کنار بازی کلاسیک Streets of Rage Classic، در بهترین بازی‌های اندروی و آیفون سوم دی،‌ بازی هیجان‌انگیز WarZ: Law of Survival را معرفی کرده‌ایم.
تبلیغات

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی دی‌ماه شاهد سکوتی در بازیسازهای موبایل برای انتشار محصولاتی متنوع هستیم و به‌ویژه در هفته‌ی گذشته انتشار بازی بزرگی را شاهد نبود. از همین جهت در بهترین‌ بازی‌های هفته سوم دی‌ماه نگاهی را به چند بازی خوب انداخته‌ایم که در سبک‌های مختلف برای سلایق متفاوتی مناسب هستند. یکی از این بازی‌ها، Streets of Rage Classic، محصول کلاسیک سگا است که به لطف پلتفرم سگا فوراور به صورت رسمی برای اندروید و iOS منتشر شده است. دیگر بازی جالبی که در این مقاله به آن اشاره کرده‌ایم،‌ Slayaway Camp است که در بالاترین حد خشونت، قتل‌های یک قاتل بیمار را به تصویر می‌کشد.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌های موبایل متنوع‌ می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی‌های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به‌دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی Battle Warship: Naval Empire

Battle Warship: Naval Empire

مقاله‌های مرتبط:

    انتشار بازی‌های استراتژی متفاوت روی گوشی‌‌های موبایل باعث شده است تا توسعه‌دهندگان موبایل تجربه‌ی زیادی را برای ساخت یک اثر استراتژی داشته‌ باشند. بازی استراتژی Battle Warship: Naval Empire یکی از آن دست بازی‌هایی است که می‌توانید در آن نبردهای دریایی گروهی و تک‌نفره را تجربه کنید. اولین دلیل تفاوت این بازی با نمونه‌های مشابه، دنیای Battle Warship است. در Battle Warship: Naval Empire فرصتی عالی برای بازی در نقش یک فرمانده ناوگان دریایی پیدا می‌کنید، شخصی که باید ناوگان دریایی را با منابع مختلف به‌روز کند و با ارتقا این ناوگان، قدرت نیروی دریایی را در جنگ افزایش دهد. در جریان بازی باید با حمله به سایر پایگاه‌ها، منابع مورد نیازتان را به دست آورید و به شکلی مداوم بخش‌های مختلف را ارتقاء دهید. Battle Warship: Naval Empire، همچنین دارای بخش‌ مأموریت‌ها برای آموزش روش صحیح ارتقاء ناوگان برای بازیکنان تازه وارد است. نکات ریز و درشتی که در بازی Battle Warship برای ارائه‌ی تجربه‌ای طولانی مدت گنجانده شده، شرایطی مناسب را برای تعامل بازیکنان با یکدیگر و نبردهایی درخور ایجاد کرده است که به لطف آن می‌توانید در جریان بازی در کنار حمله به ناوگان سایر بازیکنان، با آن‌ها نیز به تعامل در جهت منافع یکدیگر بپردازید.

    دانلود بازی اندروید و آیفون Battle Warship: Naval Empire

    پلی‌استور اپ‌استور

    بازی Best Sniper: Shooting Hunter 3D

    Best Sniper: Shooting Hunter 3D

    بازی‌های تیراندازی یا به اصطلاح شوتر از جمله‌ی محبوب‌ترین بازی‌ها هستند و طبیعتا نیز با وجود مشکلات و سختی‌های کنترل بازی‌های اول شخص در گوشی‌های موبایل، هنوز هم شاهد توسعه‌ بازی‌هایی در این سبک برای پلتفرم‌های موبایل هستیم. اما بیایید این بار به دوران دایناسورها سفری داشته باشیم و با تک‌تیراندازی ماهر، به جنگ دایناسورهایی برویم که در قرن بیست و یکم تمدن بشری را به خطر انداخته‌اند. بازی در حقیقت حال و هوایی آخرالزمانی دارد و کافی است تا نگاهی به ساختمان‌ها یا مجسمه آزادی فرو ریخته در نیویورک بیندازید تا متوجه شوید که جهان در شرایط سختی به سر می‌برد. اما مهم‌ترین بخش گیم‌پلی، چگونگی استفاده از سلاح‌تان است. با توجه به وجود دایناسورهایی غول‌آسا در جریان بازی، گیم‌پلی شما را مجبور می‌کند تا برای رویارویی با آن‌ها، دقیقاً مغز، شش‌ها یا قلب آن‌ها را هدف بگیرید. در کل ۶ نقشه اصلی در بازی حضور دارد که هر کدام از این نقشه‌ها دارای ۳۵ مرحله هستند. وجود حالت‌های مختلف از جمله Prey Hunting که در آن باید در سریع‌ترین زمان ممکن بیشترین دایناسور را از بین ببرید، یا عملکرد رضایت‌بخش توسعه‌دهنده در طراحی محیط و دایناسورها، در مجموع بازی Best Sniper: Shooting Hunter 3D را به گزینه‌ی خوبی برای دانلود و تجربه تبدیل کرده است.

    دانلود بازی اندروید Best Sniper: Shooting Hunter 3D

    پلی‌استور

    بازی Streets of Rage Classic

    Streets of Rage Classic

    بازیکنانی که زمانی کنسول‌های سگا را داشته‌اند به خوبی بازی Streets of Rage را به یاد دارند. محصولی با کیفیت، با گیم‌پلی مشکل، اما سرگرم‌کننده که بازیکنان اجازه می‌داد تا به صورت محلی و با دو کنترلر،‌ به انجام بازی به صورت Co-op بپردازند. حال سگا به وعده‌‌ هر دو هفته یک بازی کلاسیک برای سگا فوراور وفا کرده است و این‌بار اقدام به انتشار بازی بسیار جذاب Streets of Rage Classic برای اندروید و iOS کرده است. در این بازی باید در نقش ماموران پلیس به سطح شهر بروید و شورشی را که در شهر به راه افتاده خاموش کنید. تبهکاران در کوچه و خیابان جولان می‌دهند و این شما هستید که باید در نقش یکی از سه مامور حرفه‌ای،‌ درس حسابی به آن‌ها بدهید. در جریان بازی با برداشتن بشکه، چاقو یا سایر آیتم‌ها می‌توانید آسان‌تر به دشمنان ضربه بزنید و آن‌ها را از سر راه بردارید. دنیای بازی مانند سابق پیکسلی است و بازی به صورت دوبعدی از چپ به سمت راست انجام می‌شود. حس نوستالژی موجود در بازی Streets of Rage Classic تجربه‌ای دلنشین است که با صداگذاری زیبایی همراه شده است. هرچند Streets of Rage Classic را می‌توانید به صورت رایگان بازی کنید، اما برای آزاد کردن امکاناتی مانند ذخیره‌سازی خودکار، ذخیره ابری روی اکانت و برداشته شدن تبلیغات باید ۲ دلار پرداخت کنید.

    دانلود بازی اندروید و آیفون Streets of Rage Classic

    پلی‌استور اپ‌استور

    بازی Slayaway Camp

    Slayaway Camp

    دنیای گول‌زننده Slayaway Camp هرچند ابتدا تنها محیطی شبیه به بازی ماینکرفت را به تصویر می‌کشد، اما در پس‌زمینه‌ی خود خشونت وصف ناپذیری را به نمایش می‌گذارد. خشونتی که از تکه تکه شدن شخصیت‌ها بگیرید تا فرو رفتن شمشیر در قلب‌ آن‌ها را در برمی‌گیرد. در بازی Slayaway Camp باید در نقش یک قاتل وارد کمپ یا محل اقامت افراد ناشناس شوید و با روش‌های خشنی مانند فرو کردن قیچی به چشم شخصیت‌ها یا تکه تکه کردن آن‌ها با اره برقی، مراحل را به پایان برسانید. در جریان بازی تنها قادر به حرکت قاتل در چهار جهت هستید. هر مرحله از بازی در حقیقت یک پازل است که باید با انجام حرکت‌های صحیح، آن‌ها را قبل از رسیدن پلیس حل کنید. پیچیدگی معماهای بازی از جایی آغاز می‌شود که باید در کنار استفاده از تله‌ها برای از بین بردن دشمنان، خودتان مراقب باشید تا به تله گیر نکنید. بازی Slayaway Camp در مجموع بیش از ۱۴۰ مرحله دارد که هر کدام در دسته‌ای متفاوت دسته‌بندی شده‌اند. بازی Slayaway Camp در مجموع ترکیبی از دیوانگی و موسیقی زیبا،‌ کاری از یک گروه کانادایی است که در سبک پازل، لحظاتی عالی را برای بازیکنان رقم می‌زند.

    دانلود بازی اندروید و آیفون Slayaway Camp

    پلی‌استور اپ‌استور

    بازی WarZ: Law of Survival

    WarZ: Law of Survival

    فهرست بهترین‌های این هفته را با یک بازی سبک ترس و بقا، تمام می‌کنیم. تم کلی بازی WarZ: Law of Survival مشابه با بازی‌های دیگر تلاش برای بقا، از جمع‌آوری مایهتاج زندگی برای زنده ماندن در دنیایی پر از زامبی تشکیل شده است و سازندگان سعی کرده‌اند تا در آن تجربه‌ای به مراتب واقع‌گرایانه‌تر را نسبت به بازی‌هایی مانند Day R Survival داشته باشند. بازی در مجموع بسیار گسترده است و چند ویژگی‌ کلی را در بر می‌گیرد. اولین ویژگی رسیدگی به نیازهای اولیه شخصیت‌ اصلی مانند غذا، آب یا حتی حمام کردن است و دیگری امکان ساخت و ساز برای تحقق ویژگی‌های اول است. به‌عنوان مثال، برای حمام کردن باید دست به کار شده و با قطع درختان و به دست آوردن چوب بیشتر، یک حمام برای خود بسازید. با پیشرفت در بازی به مرور حتی قادر به ساخت آیتم‌های متنوعی مانند شات‌گان یا لباس نظامی هستید و باید مواد مورد نیاز زیادی را برای ساخت سرپناهی برای خود جمع‌آوری کنید. بازی WarZ: Law of Survival دارای جنبه‌های دیگری نیز در گیم‌پلی است و در جریان بازی می‌توانید با کنترل آزادانه شخصیت به مناطق مختلف سر بزنید و با تار ومار کردن گروهی از زامبی‌ها یا سایر بازیکنان، لوازم جدیدی را به دست بیاورید. با وجود حجم پایین، WarZ: Law of Survival از نظر گرافیکی نیز کیفیت بسیار خوبی دارد و سازندگان دقت بالایی به جزییات بازی داشته‌اند.

    دانلود بازی اندروید WarZ: Law of Survival

    پلی‌استور

    برای دانلود بازی‌های موبایل به بخش بازی اندروید، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات