به راحتی ویلای خودتان را رزرو کنید

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
قبل از ایجاد سایت و اپلیکیشن shab.ir، نبود فضای مطمئن برای اجاره روزانه ویلا در سفرهای داخلی محسوس بود.
تبلیغات

انتخاب مکان مناسب برای اسکان، یکی از فاکتورهای مهم سفر محسوب می‌گردد. آیا می‌خواهید به شهر دیگر یا روستایی دور از شهر سفر کنید؟ هتل یا خانه‌ای مناسب برای اسکان شما وجود دارد؟ با خستگی راه و به همراه خانواده فرصت کافی برای یافتن اقامتگاه مناسب وجود دارد؟

سایت شب، سامانه آنلاین رزور ویلا، امکانات متفاوتی را برای اجاره ویلا در شهر و یا روستای مورد نظر به شما می‌دهد.

مشاهده کامل تصاویر و اطلاعات به روز خانه‌های تایید شده، نظرات استفاده کنندگان قبلی اقامتگاه، نظافت حرفه‌ای، پشتیبانی ۲۴ ساعته وارتباط مستقیم با میزبان، امکاناتی هستند که "شب" برای تجربه اقامت در خانه ای مثل منزل خودتان در هرکجا، دراختیارتان می‌گذارد. 

شب

 از طریق  سایت "شب"، می‌توانید با انتخاب شهر مقصد و مدت اقامت سفر، ویلای مورد نظر خود را در شمال، یا مکان انتخابی خود را در مشهد رزرو کنید، یا یک آپارتمان در جزیره کیش برای سفرتان در نظر بگیرید.

اما این بار با مبلغی که برای یک اتاق در هتل پرداخت می گردید، می‌توانید یک منزل  دربست  با تمام وسایل، بطور کامل در اختیار داشته باشید. گروه "شب"، در صدد فراهم کردن آرامش و راحتی هر چه بیشتر شما سفردوستان عزیز است.

یکی دیگر از مزایای سایت شب، پوشش خانه‌های مبله اجاره روزانه در سطح کشور است، چه اجاره ویلا در شمال و چه در باقی نقاط ایران، کرایه ویلا، اجاره خانه و آپارتمان‌های ویلایی اطراف تهران و شهرهای مختلف ایران هم اکنون قابل رزرو است.

شب
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات