سلفلای پهپادی برای ثبت تصاویر سلفی که در قاب گوشی جا می‌گیرد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سلفلای، پهباد مخصوص سلفی گرفتن، محصول جدیدی برای طرفداران سلفی است.
تبلیغات

تصور کنید شما به همراه گروهی از دوستان خود بعد از یک کوهنوردی طولانی در نوک قله هستید. هنگام غروب خورشید است و آسمان به رنگ سرخ در آمده است؛ می‌خواهید یک عکس بگیرید. گوشی هوشمند خود را بیرون می‌آورید ولی به جای تلاش برای ثبت تصویر سلفی با وسیله‌ای با عنوان مونوپاد، یک پهباد کوچک را از پشت گوشی خود باز می‌کنید، آن را در ارتفاع مناسب به پرواز در می‌آورید و بدون این که نیازی به مونوپاد داشته باشید، عکس می‌گیرید.

Selfly (سلفلای) پهبادی درون قاب گوشی است که توسط کمپانی دوربین و ضبط AEE ساخته شده است. سلفلای پهبادی است که پشت قاب گوشی بسته می‌شود و شامل دوربینی است که می‌تواند با کیفیت ۱۰۸۰p و  ۶۰fps با استفاده از یک مجموعه از سنسورهای سونی فیلم و عکس بگیرد و حتی قابلیت پخش زنده را هم دارد. خود قاب با ضخامت زیر نیم اینچ (۱.۲۵ سانتی‌متر)، از نظر طراحی به Otterbox شبیه است و قابل اتصال به آخرین محصولات اپل و اندروید است.

سلفلای

سلفلای در فصل بهار با قیمت ۱۳۰ دلار به همراه یک هاب شارژ جدا با قیمت ۳۰ دلار عرضه می‌شود. سلفلای در قاب گوشی شارژ نمی‌شود و وقتی کاملا شارژ می‌شود حدود ۴ دقیقه می‌تواند عمل کند. این محصول می‌تواند در هوا شناور باشد که به کاربر اجازه می‌دهد آن را در هوا در ارتفاع مناسب تنظیم کند و می‌تواند عکس‌های پانورامای چرخان بگیرد. کاربر می‌تواند پهباد را با سیستم کنترل مجازی کنترل کند یا از روش point-and-fly استفاده کند که به این صورت است: به یک نقطه از صغحه نمایش اشاره می‌کنید و پهباد به آنجا پرواز می‌کند؛ اگر زوم کنید پهباد هم در همان نقطه فاصله می‌گیرد. سلفلای محدوده‌ای در حدود ۱۴ متر دارد که قطعا برای سلفی گرفتن مناسب است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات