هواوی هدست واقعیت مجازی VR2 را به نمایش گذاشت

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
هواوی اکتبر سال گذشته هدست واقعیت مجازی خود را در کشور چین رونمایی کرد و حالا این هدست را در CES 2018 به نمایش گذاشته است.
تبلیغات

هواوی اکتبر سال گذشته‌ی میلادی نسل جدید هدست واقعیت مجازی خود را با نام VR2 رونمایی کرد. این هدست واقعیت مجازی برخلاف گیر وی آر سامسونگ میزبان گوشی هوشمند کاربران نیست و قدرت پردازشی خود را از طریق متصل شدن به گوشی‌ هوشمند، پی‌سی یا تبلت با استفاده از کابل USB‌ تایپ C تأمین می‌کند. رزولوشن این هدست واقعیت مجازی برای هر چشم ۱۶۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل یا 3K برای هر چشم است. همچنین باید به فرکانس ۹۰ هرتزی نمایشگر اشاره کرد.

کنترلرهای توسعه‌یافته برای این هدست از همان جنس پلاستیک سفیدرنگی است که هدست از آن ساخته شده است. در صورتی که پیش از این کاربران با کنترلرهای توسعه‌یافته برای پلتفرم دی دریم گوگل کار کرده باشند، استفاده از این کنترلرها آشنا به نظر می‌رسد.

یکی از نکات جالب توجه در مورد هدست واقعیت مجازی هواوی این است که این محصول بسیار راحت است؛ چراکه هواوی قسمت داخلی این هدست را از مواد بسیار نرمی تولید می‌کند. با وجود اینکه هواوی هدست واقعیت مجازی خود را چند ماه پیش رونمایی کرده و حتی این هدست را در CES 2018 نیز به نمایش گذاشته است، خبری از تاریخ عرضه و همچنین قیمت آن در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات