فسیل از دو ساعت‌ هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ور رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت‌های مطرح تولید‌کننده‌ی ساعت نیز در کنار بزرگان دنیای فناوری، به تولید ساعت‌ هوشمند روی آورده‌اند. برند مطرح فسیل یکی از این شرکت‌ها است.
تبلیغات

اندروید وِر هیچ‌گاه مانند اندروید موفق به سلطه بر بازار ساعت‌ هوشمند نشد؛ اما این سیستم عامل همچنان گزینه‌ی محبوب بسیاری از شرکت‌های ساعت‌سازی برای ورود به دنیای ساعت‌های هوشمند است. برند مطرح آمریکایی فسیل نیز در جریان نمایشگاه CES 2018 از دو ساعت هوشمند جدید تحت برند‌های زیرمجموعه‌ی خود، کیت اسپِید (Kate Spade) و اسکاگن (Skagen) رونمایی کرد که هر دو از سیستم عامل اندروید ور بهره می‌برند.

ساعت هوشمند فاسیل Fossil

ساعت اسکاگن که فالستر (Falster) نام دارد، از سیستم‌روی‌چیپ اسنپدراگون ور ۲۱۰۰ و نمایشگر گرد اولد بهره می‌برد. ساعت هوشمند فالستر طراحی مینیمال و ساده‌ای دارد و با هر دو نوع بند چرم و فلزی قابل سفارش است. این ساعت هوشمند به سنسور ضربان قلب مجهز نیست. فالستر با قیمت ۲۷۵ تا ۲۹۰ دلار و از انتهای ماه جاری میلادی به فروش می‌رسد.

ساعت هوشمند فاسیل Fossil

ساعت هوشمند کیت‌ اسپِید با زبان طراحی خاص خود برای بانوان توسعه یافته است. بند ظریف‌تر ۱۶ میلی‌متری و بدنه‌ی طلایی، برخی از مشخصه‌های این ساعت است که آن را گزینه‌ی مناسبی برای بانوان می‌کند. کیت اسپید نیز در ساعت هوشمند خود از پردازنده‌ی اسنپدراگون ور ۲۱۰۰ در کنار نمایشگر اولد دایروی با رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل بهره برده است. سنسور ضربان قلب در این ساعت هوشمند فسیل نیز تعبیه شده است. علاقه‌مندان به ساعت هوشمند کیت اسپید می‌توانند آن را هم‌اکنون و با قیمت ۲۹۵ دلار پیش‌خرید کنند. 

ساعت هوشمند فاسیل Fossil

فسیل در کنار رونمایی از ساعت‌های هوشمند جدید خود، از چندین ابزار جانبی دیگر نیز رونمایی کرد که بند فلزی ساعت Misfit Vapor یکی از جذاب‌ترین آن‌ها است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات