هدفون جدید استودیو 3 بیتس مبتنی بر تراشه W1 اپل معرفی شد

سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از یک سال، بیتس نسل جدید هدفون بی‌سیم خود را با عنوان استودیو ۳ و مبتنی بر تراشه W1 اپل رونمایی کرد.
تبلیغات

شب گذشته بیتس نسل جدید هدفون بی‌سیم خود را با نام استودیو ۳ رونمایی کرد. این هدفون بی‌سیم که از وجود تراشه‌ی W1 اپل بهره می‌برد، برچسب قیمت ۳۴۹.۹ دلاری خواهد داشت. استودیو ۳ را باید جزو محصولات رده‌بالایی خواند که بیتس راهی بازار کرده است. یکی از اصلی‌ترین تغییرات و پیشرفت‌هایی که در نسل جدید هدفون بی‌سیم بیتس ایجاد شده این است که این هدفون در نسل جدید از وجود تراشه‌ی W1 اپل بهره می‌برد. همچنین باید به فناوری جدید و پیشرفته‌ی کاهش نویز، ماژول‌های داخلی بازطراحی شده و همچنین عمر باتری بالا اشاره کرد.

نسل جدید استودیو ۳ از نظر ظاهری کاملا شبیه به محصولاتی است که بیتس پیش از این راهی بازار کرده و درواقع نمی‌توان تفاوت آن‌چنانی بین هدفون‌های بیتس با محصولات پیشین کمپانی یا محصولات سری بیتس مشاهده کرد. هدفون استودیو ۳ را باید نسخه‌ی بزرگ‌تری از هدفون بی‌سیم Solo 3 بیتس خواند. بیتس هدفون جدید خود یا همان استودیو ۳ را در ۶ رنگ راهی بازار خواهد کرد که از میان آن‌ها دو رنگ خاکستری و طلایی جزو نسخه‌هایی هستند که به‌صورت محدود راهی بازار خواهند شد. بیتس اعلام کرده است که برای راحتی هرچه بیشتر کاربران، بالشتک‌های روی گوشی را تغییر داده تا گوش کاربران در زمان استفاده از این محصول با مشکل مواجه نشود.

بزرگ‌ترین تغییراتی که هدفون استودیو ۳ به خود دیده در ماژول‌های داخلی این هدفون است. باتوجه‌به اینکه هدفون بی‌سیم استودیو ۳ از وجود تراشه‌ی W1 بهره می‌برد، قادر است به‌راحتی به نزدیک‌ترین آیفون‌، آیپد و مک‌ متصل شود. زمانی‌که استودیو ۳ به گجت‌هایی که توسط تراشه‌ی W1 پشتیبانی می‌شوند، متصل شود، قادر است  عمر باتری ۲۲ ساعته در هنگام بهره‌گیری از سیستم کاهش نویز خود یا ۴۰ ساعته در حالت Low Power دراختیار کاربران قرار دهد. بیتس به این نکته اشاره کرده است که با غیرفعال کردن سیستم کاهش نویز در این هدفون، تغییر آن‌چنانی در کیفیت صدای خروجی ایجاد نمی‌شود. برای فعال یا غیرفعال کردن Noise Cancelling باید دو بار کلید پاور هدفون فشرده شود. استودیو ۳ از وجود بلوتوث کلاس ۱ برای افزایش عمر باتری بهره می‌برد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، در صورت کاهش شارژ باتری، می‌توان با ۱۰ دقیقه شارژ کردن برای سه ساعت از هدفون استفاده کرد.

هدفون استودیو ۳ بیتس

فناوری کاهش نویز در هدفون بیتس چیز جدیدی نیست؛ اما بیتس برای عملکرد بهتر این فناوری، تغییراتی در آن ایجاد کرده است. بیتس فناوری کاهش نویز جدید مورد استفاده در هدفون‌ استودیو ۳ را با عنوان Pure Adaptive Noise Cancelling معرفی کرده است و  الگوریتم جدید کاهش نویز را به‌گونه‌ای تغییر داده که این هدفون همواره میزان شدت سیستم کاهش نویز را بر اساس وضعیت صوتی محیط پیرامون تغییر می‌دهد تا بهترین بازخورد ممکن ایجاد شود. هدفون استودیو ۳ قادر است در صورت تغییر محیط و تغییر میزان نویز محیط، در مدت کمتر از ۵ ثانیه تغییرات را اعمال کند. بیتس برای افزایش بهره‌وری و کیفیت صدای خروجی هدفون‌، کل طراحی پردازنده‌ی مرکزی را برای سوئیچ کردن بین Pure ANC و افزایش عمر باتری تغییر داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات