عرضه گلکسی نوت 8 در ایالات متحده آغاز شد

سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها حاکی از این هستند که عرضه‌ی گلکسی نوت ۸ زودتر از بازه زمانی اعلام‌شده از سوی سامسونگ آغاز شده است.
تبلیغات

شرکت سامسونگ نیمه دوم سال ۲۰۱۷ از گلکسی نوت ۸ رونمایی کرد. مشکلات گلکسی نوت ۷ به همراه رقابت سنگین بازار گوشی‌های هوشمند که با معرفی آیفون‌های ۲۰۱۷ در ۲۱ شهریورماه به اوج خود می‌رسد، باعث شده است شرکت سامسونگ برای عرضه گلکسی نوت ۸ به بازار عجله کند. به نظر می‌رسد که برخی از اپراتورها در ایالات متحده، سفارش‌های دریافتی برای فبلت گلکسی نوت ۸ را زودتر از تاریخی که پیش‌تر اعلام شده است، یعنی ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) عرضه کرده‌اند.

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهند، دو اپراتور ورایزن و اسپرینت عرضه فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ را آغاز کرده‌اند. حتی اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه شرکت سامسونگ تصمیم دارد سفارش کاربران را زودتر از موعد تحویل دهد. در همین رابطه، کاربران مدعی هستند که وضعیت سفارش آن‌ها در وب‌سایت Samsung.com به «عرضه‌شده» تغییر یافته است.

بر این اساس، شاید سفارش کاربران در هفته جاری به دستشان برسد. البته، اپراتور تی-موبایل اولین فروشنده‌ای محسوب می‌شود که کاربران را نسبت به عرضه پیش از موعد گلکسی نوت ۸ امیدوار کرد؛ در همین رابطه، کاربران پیامک‌هایی از سوی تی-موبایل مبنی بر «اتمام فرآیند بسته‌بندی گلکسی نوت ۸» و عرضه این فبلت دریافت کرده‌اند. همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد، گلکسی نوت ۸ در تاریخ ۱۵ سپتامبر به دست خریداران خواهد رسید؛ به همین جهت، سایر کاربران باید تا اواخر هفته‌ی آینده به‌منظور عرضه گلکسی نوت ۸ به بازار منتظر بمانند.

البته، تحویل سفارش‌ها پیش از موعد مقرر برای خرده‌فروشان چندان موضوع غافلگیرکننده‌ای نیست؛ مثلا در ماه آوریل، گزارش‌هایی مبنی بر عرضه سفارش گلکسی اس ۸ وجود داشت. بااین‌حال چندان رایج نیست که شرکت سازنده، زودتر از موعد اعلام‌شده نسبت به تحویل سفارش مشتریان اقدام کند.

شرکت سامسونگ برای افزایش فروش گلکسی نوت ۸، همچنین طرح‌های ویژه‌ای برای افرادی که این فبلت را پیش‌خرید کنند؛ در نظر گرفته است. به‌عنوان مثال، اپراتور تی-موبایل به خریداران پرچم‌دار جدید سامسونگ که حدود ۹۳۰ دلار قیمت دارد؛ یک دوبین گیر 360 یا کارت حافظه میکرو اس‌دی +Evo با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به همراه داک شارژ بی‌سیم قابل‌ تبدیل هدیه می‌دهد.

 پرچم‌دار جدید سامسونگ با نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن +Quad HD همراه شده و شرکت سازنده، آن را به‌عنوان اولین محصول خود با دوربین دوگانه، معرفی کرده است؛ این فبلت به دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. گلکسی نوت ۸ مانند گلکسی اس ۸ پلاس، طراحی کشیده دارد و قدرت پردازشی آن توسط تراشه اکسینوس ۸۸۹۵ (مدل جهانی) و اسنپدراگون ۸۳۵ (مدل مخصوص ایالات متحده و چین) تأمین می‌شود؛ برای بهبود عملکرد گلکسی نوت ۸، شرکت سازنده آن را به ۶ گیگابایت رم مجهز کرده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات