آپدیت جدید تلگرام: استیکرهای محبوب و اطلاع از ریپلای و منشن

یک‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
تلگرام لحظاتی پیش به نسخه 4.3 آپدیت شد که به لطف آن امکاناتی همچون استیکرهای محبوب، مطلع شدن از ریپلای پیام‌ها و موارد دیگر به آن اضافه شد.
تبلیغات

هم اکنون می‌توانید با مراجعه به پلی‌استور یا اپ‌استور تلگرام خود را به نسخه ۴.۳ آپدیت کنید. در این آپدیت تغییرات جدیدی را شاهد هستیم که در ادامه آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

استیکرهای محبوب

باوجود تعداد زیاد پکیج‌های استیکر، پیدا کردن استیکر مورد نظر ممکن است کمی دشوار و زمان‌بر شود و از طرفی مسلما تمام استیکرهای یک پکیج برای شما جالب نخواهند بود. با کمک امکان جدید، می‌توانید استیکرهای محبوب خود را مشخص کنید تا همگی در یک پکیج و در کنار هم در اختیار شما قرار بگیرند تا دسترسی سریع‌تری به آن‌ها داشته باشید.

اطلاع از منشن و پاسخ

امکان ریپلای یکی از کاربردی‌ترین قابلیتهای تلگرام است اما با زیاد شدن تعداد اعضای یک گروه، امکان آنکه پاسخی را از دست بدهید بسیار بالا خواهد بود. پیش از این در گروه‌ها اگر کسی به پیام شما پاسخ می‌داد متوجه این موضوع نمی‌شدید اما از این پس با یک آیکون جدید، این موضوع به شکل یک نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده خواهد شد که طبیعتا باعث می‌شود هرگز یک پاسخ جدید را از دست ندهید. این ویژگی در رابطه با منشن شدن نیز سازگار است و اگر کسی حتی در حالت غیر ریپلای، نام کاربری شما را منشن کند شما مطلع خواهید شد. این موضوع به صورت یک علامت «@» در کنار تعداد پیام‌های جدید در لیست‌ چت‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد و بعد از ورود به گروه، با لمس آن میتوانید مستقیما به پاسخ داده شده منتقل شوید.

استیکرهای مخصوص گروه

گروه‌هایی که بیش از 100 عضو دارند از امروز می‌توانند پکیج‌های استیکر اختصاصی برای گروه بسازند به این معنا که کاربران، بدون آنکه نیاز به Add کردن پکیج مورد نظر داشته باشند، می‌توانند آن را در گروه مشاهده و از آن برای ارسال استفاده کنند.

تغییرات دیگر

تغییرات دیگری نیز در این آپدیت وجود دارد که تلگرام به طور جزیی آن‌ها را شرح داده است:

  • در اندروید از این پس می‌توانید هنگام مشاهده عکس‌ها در Shared Media مستقیما به پیام مورد نظر منتقل شوید.
  • از این پس ویدیوهای Twitch از امکان پلیرداخلی تلگرام پشتیبانی خواهند کرد و امکان پخش تصویردرتصویر را خواهند داشت.
  • سرعت همگام‌سازی چت‌ها در نسخه اندروید افزایش پیدا کرده است.
  • نمایش قدرت سیگنال در حین یک تماس آنلاین تلگرامی
  • امکان فوروارد همزمان به چند چت

دانلود به‌روزرسانی 4.3

اندروید (پلی‌استور)  |   آی‌او‌اس (اپ‌استور)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات