کلایمب‌کانا؛ جدیدترین ویدئوی کن بلاک با فورد موستانگ

چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کن بلاک، این‌ بار به سراغ ارتفاعات کلرادو رفته است و برای اولین‌ بار با یک موستانگ ۱۴۰۰ اسب بخار، هنرنمایی می‌کند.
تبلیغات

کن بلاک، راننده‌ی مشهور آمریکایی، بار دیگر با ویدئوی جدیدی اینترنت را به لرزه در آورد. بلاک در جدیدترین ویدئوی خود، کلایمب‌کانا (Climbkhana)، هنرنمایی و کنترل خود را در مسیر پایکس‌ پیک به نمایش می‌گذارد.

کن بلاک
کن بلاک
کن بلاک
کن بلاک
کن بلاک

حدود یک سال پیش بود که بلاک، خبر از ساخت ویدئویی در کلرادو و تپه‌نوردی با نسخه‌ی جدید فورد موستانگ خود داد. فورد موستانگ مدل ۱۹۶۵ مخصوص بلاک، موسوم به هونیکورن (Hoonicorn) حالا به لطف دو توربو و پیشرانه‌ی هشت سیلندر V شکل با حجم ۶.۷ لیتر، حدود ۱۴۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. تمام این قدرت، توسط سیستم چهارچرخ محرک سفارشی به تایرهای برند تویو (Toyo)، اسپانسر ویدئوهای نمایشی کن بلاک، منتقل می‌شود.

با اینکه میدانیم بلاک راننده‌ی توانایی است، ولی از سال گذشته که خبر ساخت ویدئوی پایکس پیک منتشر شد، مطمئن بودیم که بلاک به دنبال کسب رکورد در تپه‌نوردی نیست؛ رکورد این مسیر ۸ دقیقه و ۱۳.۸۷۸ ثانیه است که توسط سباستین لوب و خودروی پژو 208 T16 در سال ۲۰۱۳ به ثبت رسید.

بلاک طبق معمول، به کسب رکورد فکر نمی‌کند و فقط به دریفت و نمایش خاص خود در این مسیر زیبا مشغول می‌شود. شما را به تماشای این ویدئوی زیبا دعوت می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات