وان درایو با رابط کاربری و تنظیمات اشترا‌ک‌گذاری بهتر به‌روزرسانی شد

چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت دیروز از تغییرات جدید وان‌درایو، پلتفرم ابری خود پرده برداشت. این بهبودهای جدید در اپلیکیشن این سرویس و در نسخه‌ی تحت وب آن اعمال خواهد شد.
تبلیغات

روز گذشته، مایکروسافت در جریان کنفرانس ایگنایت در ارلاندو، از تغییرات وان درایو رونمایی کرد. این نرم‌افزار با رابط کاربری کارآمدتری که امکان مشاهده‌ی محتوای به اشتراک گذاشته‌شده توسط سایر اعضا و کاربران جدید را می‌دهد، همراه شده است. همچنین این به‌روزرسانی میانبر‌هایی برای دسترسی آسان‌تر به پوشه‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

OneDrive

به‌روزرسانی وان‌درایو امکان اشتراک‌گذاری اسناد با افراد یا گروه‌ها را برای آفیس، ویندوز و مکینتاش به همراه خواهد داشت. پنجره‌ی جدید این به‌روزرسانی در ماه پیش‌‌ رو، در آفیس ۲۰۱۶ قابل مشاهده خواهد بود. البته قادر خواهید بود به وسیله‌ی موبایل نیز از فایل‌های منتشرشده و افرادی که مطالب را مشاهده کرده‌اند به‌سرعت باخبر شوید.

مایکروسافت تغییرات کوچک‌تری از قبیل پشتیبانی از نمایش فایل‌های زیپ در قالب صفحه‌ی وب، پشتیبانی کامل از فایل‌های DRM و IRM و... نیز اعمال کرده‌ است. اکنون اگر یک فایل را در قالب صفحه‌ی وب باز کنید، علاوه بر حالت خواندن، قابلیت استفاده از حالت ویرایش نیز خواهید‌ داشت. به اشتراک‌گذاری فایل‌ها در گوشی و دسکتاپ، به‌وسیله‌ی اعلان به اطلاع کاربر خواهد رسید. افزون بر این، تغییرات بسیار بیشتری در انتظار کاربران آفیس ۳۶۵ خواهد بود که برای آگاهی بیشتر از آن‌ها می‌توانید به وبلاگ مایکروسافت مراجعه کنید.

OneDrive
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات