میت 10 با تراشه کرین 970 و نمایشگر بدون حاشیه ۲۴ مهر رونمایی می‌شود

شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
هواوی دقایقی پیش در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود طی ایفا ۲۰۱۷، اعلام کرد که میت ۱۰ با نمایشگر بدون حاشیه و تراشه کرین ۹۷۰، روز ۲۴ مهر در مونیخ رونمایی می‌شود.
تبلیغات

کنفرانس مربوط به رونمایی از تراشه‌ی کرین ۹۷۰ هواوی دقایقی پیش تمام شد. چینی‌ها در جریان این کنفرانس نسل جدید تراشه‌ی خود را با داشتن ویژگی‌های هوش مصنوعی رونمایی کردند. این تراشه در نسل بعدی گوشی‌ هوشمند هواوی یا همان میت ۱۰ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

هواوی در پایان کنفرانس خود اعلام کرد که میت ۱۰ را طی مراسمی که ۱۶ اکتبر (۲۴ مهرماه) در مونیخ برگزار می‌کند، رونمایی خواهد کرد. با توجه به اطلاعات محدود موجود و تصویری که هواوی در کنفرانس خود منتشر کرد، می‌توان اطمینان حاصل کرد که میت ۱۰ هواوی با بهره‌گیری از نمایشگری بدون حاشیه طراحی شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های میت ۱۰ که امروز در مورد آن مطمئن شدیم، استفاده از تراشه‌ی کرین ۹۷۰ است. این تراشه دارای هشت هسته‌ی اصلی و ۱۲ هسته‌ برای پردازنده‌ی گرافیکی است. هشت هسته‌ی پردازشی این تراشه شامل چهار هسته‌ی Cortex-A73 و چهار هسته‌ی Cortex-A53 هستند.

برای مشاهده‌ی میت ۱۰ هواوی باید تا ۱۶ اکتبر (۲۴ مهرماه) منتظر بمانیم تا ببینیم هواوی چه چیزی برای کاربرانش آماده کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات