آلکاتل چهار گوشی هوشمند جدید در ایفا 2017 معرفی کرد

شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت آلکاتل در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷، از چهار گوشی هوشمند جدید با نام‌های آیدل ۵ اس، آیدل ۵، ای ۷ و ای ۷ اکس‌ال رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت آلکاتل با چهار گوشی هوشمند جدید به نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ آمد. این چهار گوشی، آیدل ۵ اس، آیدل ۵، ای ۷ و ای ۷ اکس‌ال نام دارند.

آلکاتل آیدل ۵ اس / Alcatel Idol 5S

برترین گوشی معرفی‌شده توسط آلکاتل، آیدل ۵ اس نام دارد. این گوشی از تراشه‌ی مدیاتک هلیو پی ۲۰ استفاده می‌کند. نمایشگری ۵.۲ اینچی با پنل LCD، فناوری IPS با دقت فول اچ‌دی در کناری دوربینی با حسگر یک روی ۲.۸ اینچ ۱۲ مگاپیکسلی و لنزی با نسبت کانونی f/2.0، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سه گیگابایت رم و باتری ۲۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی، از دیگر مشخصات آیدل ۵ اس محسوب می‌شوند. این گوشی از امروز در اروپا، با قیمت ۳۹۹.۹۹ یورو و تنها در رنگ خاکستری قابل تهیه است.

آلکاتل آیدل ۵ اس
آلکاتل آیدل ۵ اس
آلکاتل آیدل ۵ اس
آلکاتل آیدل ۵ اس

آلکاتل آیدل ۵ / Alcatel Idol 5

آیدل ۵ تقریبا همان آیدل ۵ اس است؛ با این تفاوت که از دوربین اصلی با حسگر ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. تراشه‌ی آن هم ضعیف‌تر شده و به مدل مدیاتک MT6753 تنزل یافته است. این مدل از امروز در دو رنگ نقره‌ای و مشکی و با قیمت ۲۳۹.۹۹ یورو در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

آلکاتل آیدل ۵
آلکاتل آیدل ۵
آلکاتل آیدل ۵
آلکاتل آیدل ۵

آلکاتل ای ۷ اکس‌ال / Alcatel A7 XL

گوشی عظیم‌الجثه‌ی آلکاتل از نمایشگری ۶ اینچی IPS LCD با دقت فول اچ‌دی استفاده می‌کند که توسط یک باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، تراشه‌ی مدیاتک MT6750S و سه گیگابایت رم، همراهی می‌شود. این گوشی از یک سیستم دوربین دوگانه استفاده می‌کند که از دوربین اصلی با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی دو مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین ثانویه وظیفه‌ی مات کردن فضای پس‌زمینه را در تصاویر پرتره بر عهده دارد. آلکاتل ای ۷ اکس‌ال در دو رنگ مشکی و طلایی و با قیمت ۲۷۹.۹۹ یورو، از اواسط آبان ماه وارد بازار خواهد شد.

آلکاتل ای ۷ اکس‌ال

آلکاتل ای ۷ / Alcatel A7

ای ۷ دقیقا مشخصاتی مثل مدل ای ۷ اکس‌اس دارد؛ با این تفاوت که دوربین دوگانه، جای خود را به یک دوربین تکی ۱۶ مگاپیکسلی داده است. این مدل به جای نمایشگر ۶ اینچی، از نمایشگر ۵.۵ اینچی استفاده می‌کند. ای ۷ از امروز با قیمت ۲۲۹.۹۹ یورو در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

آلکاتل ای ۷

نظر شما در مورد این چهار گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات