اچ پی از آل این وان الیت وان 1000 با قابلیت تعویض نمایشگر رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
شب گذشته و در بحبوحه‌ی کنفرانس اپل، اچ‌پی از آل این وان جدید خود با نام EliteOne 1000 رونمایی کرد که امکان تعویض ماژول‌هایش را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
تبلیغات

اچ‌پی شب گذشته نسل جدید آل این وان خود را با نام الیت وان ۱۰۰۰ رونمایی کرد. این محصول جدید به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان به‌راحتی کامپوننت‌های موجود در این رایانه را تعویض کرد؛ به‌طوری‌که حتی امکان نمایشگر نیز وجود دارد. اچ‌پی تقریبا تمام ماژول‌های مورد نیاز را در پایه‌ی مانیتور گنجانده است. با باز کردن روکش این بخش از محصول اچ‌پی می‌توان به ماژول‌های سخت‌افزاری نظیر حافظه‌ی رم، کامپوننت‌های شبکه و همچنین حافظه‌ی ذخیره‌سازی دسترسی پیدا کرد.

یکی از جالب‌ترین و در عین حال غیرمعمول‌ترین مواردی که می‌توان در مورد آل این وان اچ‌پی به آن اشاره کرد، قابلیت تعویض نمایشگر این محصول است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که امکان تعویض نمایشگر به این معنی نیست که می‌توان هر مانیتور اکسترنالی را به همراه این محصول مورد استفاده قرار داد؛ بلکه اچ‌پی تنها چند گزینه از محصولات خود را برای استفاده در اختیار کاربران قرار داده است. از جمله‌ی گزینه‌های ارائه‌شده برای این آل این وان باید به مانیتور ۲۳.۸ اینچی فول اچ‌دی تا نسخه‌ی ۳۴ اینچی خمیده WQHD اشاره کرد. اچ‌پی در مجموع سه نمایشگر را برای تعویض در اختیار خریدارانش قرار می‌دهد.

تعویض سایر ماژول‌ها نیز تقریبا از چنین قانونی پیروی می‌کند؛ به‌طوری‌که حتی در برخی موارد امکان تعویض وجود ندارد. برای مثال نمی‌توان پردازنده را تعویض کرد یا حتی کارت گرافیک اضافه کرد. در مقابل آل این وان دل این امکان را فراهم کرده تا کاربران پردازنده را نیز تعویض کنند.

الیت‌وان ۱۰۰۰ اچ‌پی ماه جاری میلادی راهی بازار خواهد شد. برچسب قیمت کامپیوتر بدون کیس اچ پی ۱۲۵۹ دلار در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات