نگاه نزدیک زومیت به سامسونگ گیر فیت 2 پرو

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۳
مطالعه 4 دقیقه
سامسونگ دقایقی پیش به صورت رسمی از نسل جدید ساعت هوشمند گیر فیت رونمایی کرد. با زومیت و نگاه نزدیک به جدید‌ترین ساعت هوشمند سامسونگ، همراه باشید.
تبلیغات

نمایشگاه IFA 2017 به عنوان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد‌های دنیای فناوری در حال برگزاری است و سامسونگ نیز این رویداد را بهترین فرصت معرفی نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود دانسته است. گیر فیت ۲ پرو با بهبود‌های کوچک اما تاثیرگذاری همراه شده است تا اکنون خود را به ابزاری کاربردی‌تر برای ورزشکاران تبدیل کند. سامسونگ در این رویداد علاوه بر گیر فیت ۲ پرو، گیر اسپرت را به عنوان نسخه‌ی ورزشی ساعت‌های هوشمند گیر اس معرفی کرد.

سامسونگ گیر فیت 2 پرو / samsung gear fit 2 pro

گیر فیت ۲ پرو نیز همانند گیر اسپرت، توانایی مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری را دارد که بدین ترتیب گزینه‌ای ایده‌آل برای شناگران به شمار خواهد رفت. این ساعت در کنار اپلیکیشن Speedo یا S Health، توانایی دنبال کردن و بررسی تمرینات شنای کاربران اعم از میزان مسافت شنا کرده، کالری مصرف شده، نمودار ضربان قلب و الگوی شنا را دارد. 

سامسونگ گیر فیت 2 پرو / samsung gear fit 2 pro

یکی از قابلیت‌های جذاب گیر فیت ۲ پرو، Water Lock Mode نام دارد؛ در صورتی که ساعت تشخیص بدهد که کاربر درون آب قرار دارد، از ایجاد حباب‌های هوا بر سطح نمایشگر جلوگیری می‌کند تا امکان مشاهده‌‌ی راحت اطلاعات به نمایش آمده در دسترس باشد. 

گیر فیت ۲ پرو نیز همانند گیر اسپرت، از نمایشگر کوچک‌تری نسبت به نسل پیشین خود بهره می‌برد. این ساعت هوشمند به نمایشگر ۱.۵ اینچی آمولد مجهز شده است که نسبت به گیر فیت ۲ کاهش ۰.۰۸ اینچی را تجربه کرده است. 

سامسونگ گیر فیت 2 پرو / samsung gear fit 2 pro

سامسونگ گیر فیت ۲ پرو نیز همانند برادر گران‌تر خود، اکنون قابلیت بررسی دائمی ضربان قلب و میزان فعالیت کاربران را دارد. به لطف بهینه‌سازی‌های سیستم عامل تایزن، کاربران اکنون برای انتخاب وعده‌های غذایی، نیازی به مراجعه به گوشی هوشمند خود را ندارند و به راحتی از طریق ساعت قادر به کنترل میزان کالری خواهند بود. گیر فیت ۲ پرو اکنون عملکرد هوشمند‌تری نسبت به قبل دارد و به گفته‌ی سامسونگ قادر به تشخیص نوع فعالیت کاربران است.

سامسونگ گیر فیت 2 پرو / samsung gear fit 2 pro

سامسونگ در گیر فیت ۲ پرو نیز ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی تعبیه کرده است تا کاربران قادر به ذخیره‌سازی لیست پخش موسیقی خود باشند. تجهیز این ساعت هوشمند به GPS‌ نیز همانند گیر فیت ۲، امکان تهیه‌ی نقشه از مسیر طی شده هنگام دوچرخه‌سواری و دویدن را فراهم کرده است.

سامسونگ با اعمال بهبود‌های متعددی در گیر فیت ۲ پرو، این ساعت هوشمند را به گزینه‌ی جذاب‌تری برای ورزشکاران تبدیل کرده است. اپلیکیشن‌های جدید و کاربردی، سنسورهایی با قابلیت بررسی مداوم شرایط کاربران، مقاومت بیشتر در برابر نفوذ مایعات و بهبود‌های سیستم عامل تایزن، بخشی از عواملی هستند که گیر فیت ۲ پرو را بیش از پیش برای ورزشکاران جذاب می‌کند.

سامسونگ گیر فیت 2 پرو / samsung gear fit 2 pro

امکان سفارش ساعت هوشمند جدید سامسونگ از هم‌اکنون و با قیمت ۲۰۰ دلار فراهم است. 

نظر شما در رابطه سامسونگ گلکسی گیر فیت ۲ پرو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات