نگاه نزدیک زومیت به سامسونگ گیر اسپرت

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
مطالعه 4 دقیقه
سامسونگ ساعاتی پیش از ساعت هوشمند گیر اسپرت با ویژگی‌های مختص ورزشکاران رونمایی کرد که در ادامه زومیت نگاه نزدیکی به این ساعت خواهد داشت.
تبلیغات

سامسونگ به تازگی و در خلال کنفرانس خود در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷، جدید‌ترین عضو خانواده‌ی ساعت‌های هوشمند خود را معرفی کرد. سامسونگ گیر اسپرت با قابلیت‌های خاصی برای ورزشکاران معرفی شده است. گیر اسپرت از طراحی آشنای گیر اس ۳ و سایر محصولات خانواده‌ی ساعت‌های هوشمند سامسونگ بهره می‌برد. این محصول تنها مورد معرفی شده در مراسم سامسونگ نیست و این غول کره‌ای دست‌بند هوشمندی نیز با نام گیر فیت ۲ پرو برای ورزشکاران رونمایی کرد.

سامسونگ گیر اسپرت / samsung gear sport

سامسونگ با تجهیز گیر اسپرت به قابلیت‌های خاصی، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای ورزشکاران تبدیل کرده است. این ساعت هوشمند به صورت پیش‌فرض دارای اپلیکیشن‌های مخصوصی اعم از Speedo‌ است. این اپلیکیشن توانایی ضبط تمرینات شنا کاربران را دارد. این موضوع به لطف مقاومت گیر اسپرت در برابر نفوط آب تا عمق ۵۰ متری حاصل شده است.

سامسونگ همچنین با برخی از شرکت‌‌های مطرح فعال در عرصه‌ی ورزش همکاری کرده است تا از اپلیکیشن‌های آن‌ها در گیر اسپرت بهره ببرد. یکی از این شرکت‌ها، Under Armour‌ است که در کنار تولید تجهیزات ورزشی، به توسعه‌ی اپلیکیشن‌هایی MyFitnessPal و MapMyRun می‌پردازد که کاربران را در تمرینات آن‌ها یاری خواهد کرد. 

سامسونگ گیر اسپرت / samsung gear sport

گیر اسپرت از سنسورهای جدیدی بهره می‌برد که اکنون به صورت دائمی اقدام به بررسی میزان ضربان قلب و فعالیت‌های کاربر می‌کند. این ساعت هوشمند نیز همانند سایر اعضای خانواد‌ه‌ی Gear، از سیستم عامل تایزن بهره می‌برد که طبق بررسی‌های زومیت عملکرد بهتری نسبت به اندروید ور دارد. 

سامسونگ گیر اسپرت / samsung gear sport

گیر اسپرت از نمایشگر ۱.۲ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل بهره می‌برد که توسط روکش گوریلا گلس ۳ محافظت شده است. این ساعت شباهت ظاهری زیادی به گیر اس ۳ دارد. البته ابعاد کوچک‌تر نمایشگر و طراحی حجیم‌تر بدنه، کمی حالت‌ اسپرت‌ و در عین حال ساده‌تری به ساعت بخشیده است. ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در کنار ۷۶۸ مگابایت حافظه‌ی رم، پردازنده‌ی دو هسته‌ای، بلوتوث ۴.۲، NFC و باتری ۳۰۰ ملی‌‌آمپری ساعتی، از دیگر مشخصات سخت‌افزاری گیر اسپرت است. سامسونگ مدعی شده است که در کاربری عادی، گیر اسپرت قابلیت شارژدهی تا ۴ روز را دارد.

سامسونگ گیر اسپرت / samsung gear sport

سامسونگ گیر اسپرت را می‌‌توان نسخه‌ی بهینه‌شده‌ی گیر اس ۳ برای ورزشکاران دانست که توانایی ساعت‌های هوشمند عادی را نیز به همراه دارد. این ساعت به لطف سنسورهای پیشرفته‌تر و بدنه‌ای مقاوم در برابر نفوط مایعات، گزینه‌ی مناسبی برای ورزشکاران به شمار خواهد رفت. با این حال اپلیکیشن‌های موجود برای این ساعت، نقش کلیدی را در اغوای کاربران برای خرید آن ایفا خواهند کرد. سامسونگ نیز با اطلاع از این موضوع خبر از همکاری گسترده با مطرح‌ترین شرکت‌های جهان در زمینه‌ی اپلیکیشن‌های ورزشی داده است.

سامسونگ گیر اسپرت / samsung gear sport

سامسونگ هنوز جزئیات قیمت گیر اسپرت را اعلام نکرده است. با این حال انتظار می‌رود این ساعت با قیمت بین برچسب ۱۹۹ دلار گیر‌فیت ۲ پرو و ۳۴۹ دلاری گیر اس ۳، به فروش برسد.

نظر شما در رابطه با ساعت جدید سامسونگ چیست؟

سامسونگ گیر اسپرت / samsung gear sport
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات