ایسوس از سه مدل لپ‌تاپ هیبریدی جدید با وزن و ضخامت پایین رونمایی کرد

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
ایسوس امروز از سه مدل لپ‌تاپ جدید مجهز به آخرین نسل پردازنده‌های اینتل رونمایی کرد. این سه مدل با وجود قدرت بالا از وزن و ضخامت پایینی بهره می‌برند.
تبلیغات

اگر به لپ‌تاپ‌ها یا کامپیوترهای هیبریدی سبک‌وزن علاقه دارید و خواهان انجام بازی‌های سبک یا ویرایش تصویر معمولی روی آن هستید، آخرین مدل‌های ذن‌بوک فلیپ و ویووبوک ایسوس احتمالا با نیازهای شما هماهنگ باشند. دقایقی قبل، ایسوس از نازک‌ترین لپ‌تاپ هیبریدی دنیا یعنی ذن‌بوک فلیپ اس رونمایی کرد. ذن‌بوک فلیپ ۱۴ نازک‌ترین لپ‌تاپ هیبریدی دنیا به همراه گرافیک مجزا است. این لپ‌تاپ تنها ۱۳.۹ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن تقریبا ۱.۴ کیلوگرم است و گرافیک مجزای آن نیز مدل میان‌رده‌ی انویدیا جی‌فورس MX150 یا همان نسخه‌ی موبایلی مدل GeForce GT 1030 است. با وجود قدرت نه‌چندان بالای این کارت گرافیک، همچنان می‌توانید برای انجام کارهایی نظیر خلق محتوا یا بازی‌های سبک روی آن حساب کنید.

به لطف آخرین نسل پردازنده‌های چهار هسته‌ای Core i7 اینتل، ۱۶ گیگابات حافظه‌ی رم، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اس‌اس‌دی PCIe x4 و یک نمایشگر ۱۴ اینچی «نانو اج» با وضوح تصویر فول‌اچ‌دی، این لپ‌تاپ در باقی امور علمکرد کاملا بی‌نقصی خواهد داشت. بهره‌گیری از حاشیه‌های بسیار نازک منجر به این شده است که ابعاد این لپ‌تاپ مشابه مدل‌های ۱۳ اینچی سنتی ایسوس باشد. بنابر ادعای ایسوس، باتری این مدل حداکثر تا ۱۳ ساعت عمر می‌کند. این لپ‌تاپ همچنین از سنسور اثر انگشت و ویندوز ۱۰ بهره می‌برد؛ در نتیجه علاوه بر یک لپ‌تاپ قدرتمند، یک تبلت بی‌نقص نیز در اختیار کاربر خواهد بود.

ASUS ZenBook Flip 15
ASUS ZenBook Flip 15
ASUS ZenBook Flip 15
ASUS ZenBook Flip 15
ASUS ZenBook Flip 15
ASUS ZenBook Flip 14
ASUS ZenBook Flip 14
ASUS ZenBook Flip 14
ASUS ZenBook Flip 14
ASUS ZenBook Flip 14
ASUS ZenBook Flip 14
ASUS ZenBook Flip 14

ذن‌بوک فلیپ ۱۵ با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی نیز از همان مشخصات اصلی برادر کوچکش بهره می‌برد. به لطف آخرین نسل پردازنده‌های چهار هسته‌ای Core i7 اینتل، کارت گرافیک GTX1050، نمایشگر انتخابی 4K و حداکثر ۲ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی اچ‌دی‌دی و ۵۱۲ گیگابایت اس‌دی‌دی، ایسوس از این مدل با عنوان «قو‌ی‌ترین ذن‌بوک فلیپ ساخته‌شده» نام می‌برد. این لپ‌تاپ همچنین از قلم لمسی پشتیبانی می‌کند و مجهز به اسپیکرهای هارمن کاردون، پورت تاندربولت ۳ و USB-C است. مجموع این‌ مشخصات، این لپ‌تاپ را برای طراحی و خلق محتوا ایده‌آل می‌کند.

علاوه بر این، ایسوس یک لپ‌تاپ قدرتمند و فوق سبک و نازک به نام ویووبوک ۱۴ معرفی کرده است. این مدل از همان مشخصات ذن‌بوک فلیپ ۱۴ یعنی نسل هشتم پردازنده‌های Core i7 اینتل، حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 و گرافیک انویدیا جی‌فورس MX150 بهره می‌برد. وزن این لپ‌تاپ ۱.۳ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۸.۸ میلی‌متر و حاشیه‌های نمایشگر آن ۷.۸ میلی‌متر است.

vivobook-s14-
VivoBook S14
VivoBook S14
VivoBook S14
VivoBook S14
VivoBook S14
VivoBook S14

این سه مدل لپ‌تاپ برای افرادی که به صورت همزمان خواستار پردازش قدرتمند و وزن و ضخامت پایین هستند، بسیار ایده‌آل است. ایسوس هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی این لپ‌تاپ‌ها را مشخص نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات