برنامه Signal Strength: بررسی و آنالیز قدرت سیگنال در سیم‌ کارت و مودم - زوم اپ

شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Signal Strength اپلیکیشنی جهت بررسی قدرت‌ آنتن‌دهی و سیگنال اینترنت سیم‌کارت و مودم است که به کمک آن می‌توانید بهترین نقاط را برای استفاده از اینترنت پیدا کنید.
تبلیغات

اگر مشترک اینترنت سیم‌کارت یا وای‌فای باشید، حتما از موضوعاتی که می‌توانند باعث تقویت یا تضعیف قدرت سیگنال اینترنت شوند باخبر هستید. برای مثال پیشنهاد می‌شود که مودم وای‌فای را در سطح بالاتری نسبت به سایر وسایل منزل قرار دهید تا آنتن‌دهی آن وسیع‌‌تر شود؛ یا در حالتی دیگر تأکید شده در محیط‌هایی که سیگنال اینترنت سیم‌کارت ضعیف است، هرچه به پنجره نزدیک‌تر باشید قدرت آنتن‌دهی و در نتیجه سرعت انتقال داده‌ افزایش خواهد یافت. Signal Strength برنامه‌ای برای آنالیز قدرت آنتن‌دهی مودم یا سیم‌کارت شما است که می‌توانید در قسمت‌های مختلف منزل یا محل کار، با اجرای آن به میزان قدرت آنتن وای‌فای در آن نقطه پی ببرید و بهترین محل را برای قرارگیری خود و استفاده از اینترنت انتخاب کنید.

از سوی دیگر Signal Strength ویجت‌های مختلفی نیز در اختیار شما خواهد گذاشت که به لطف آن‌ها می‌توانید میزان سیگنال و قدرت ارتباط سیم‌کارت و وای‌فای را به‌صورت گرافیکی و جذاب در صفحه‌ی خانگی در اختیار داشته باشید. با وجود این ویجت‌ها می‌توانید توسط ابزارک‌های مفیدی که به روت نیاز دارند، آیکون سیگنال سیم‌کارت و وای‌فای را از استاتوس بار گوشی حذف کنید تا با هرچه خلوت‌تر کردن این نوار، به زیبایی آن بیفزایید. ویجت‌های موجود در این اپ از چندین سایز مختلف پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید بنا بر سلیقه‌ی خود، بهترین مورد را برای نمایش انتخاب کنید. برای دانلود برنامه اندروید Signal Strength می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

ویژگی‌ها

  • طراحی زیبای محیط کاربری
  • امکان نظارت دقیق و آنی بر اینترنت سیم‌کارت و وای‌فای

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات