دارندگان گلکسی نوت 7 برای خرید گلکسی نوت 8 تخفیف می گیرند

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در مراسم رونمایی رسمی از گلکسی نوت ۸، اعلام کرد که دارندگان گلکسی نوت ۷ می‌توانند برای خرید فبلت جدید این کمپانی از تخفیف ویژه بهره ببرند.
تبلیغات

سامسونگ امروز اعلام کرد که دارندگان گلکسی نوت ۷ می‌توانند گوشی هوشمند خود را در ازای تخفیفی ۵۲۴ دلاری برای خرید فبلت گلکسی نوت ۸، معاوضه کنند. این تخفیف بزرگ ظاهرا نوعی مصالحه‌ است که به دلیل مشکلاتی که سال گذشته برای گوشی هوشمند گلکسی نوت ۷ رخ داد در نظر گرفته شده است. مشتریان واجد شرایط می‌توانند پس از شروع پیش‌فروش نوت ۸ یعنی از فردا، از طریق وب‌سایت رسمی سامسونگ به آدرس Samsung.com از این پیشنهاد استفاده کنند.

سامسونگ موفق شد تقریبا نزدیک به سه میلیون دستگاه گوشی نوت ۷ را از بازار جمع‌آوری کند و مسلما این وضعیت باعث شد شهرت این کمپانی بسیار تحت تأثیر قرار بگیرد. وضعیت سامسونگ در سال گذشته وقتی بدتر شد که با عرضه‌ی مجدد نسخه‌ی احیاشده‌ی نوت ۷، این محصول باز هم با مشکل انفجار مواجه می‌شد به‌طوری‌که این شرکت کره‌ای سرانجام تصمیم گرفت پروژه‌ی نوت ۷ خود را به‌طور کامل لغو و از فروش این محصول خودداری کند. هزینه‌ی فراخوانی مجدد گلکسی نوت ۷ باعث شد سامسونگ زیر بار هزینه‌ای ۵ میلیارد دلاری برود و به همین دلیل تخفیف‌ جدیدی که این کمپانی برای خریداران نوت ۸ در نظر گرفته است، فقط بخشی از خسارات واردآمده را جبران خواهد کرد. برخی از افراد وفادار به برند سامسونگ، حتی با وجود دوبار فراخوانی عمومی از جانب این شرکت، همچنان گوشی‌های نوت ۷ را نزد خود نگه داشته‌اند. در هر حال واضح است که سامسونگ به دنبال پاک کردن خاطره‌ی بد گلکسی نوت ۷ از ذهن کاربران است و به همین دلیل امسال ترجیح داده با ارائه‌ی پیشنهادات جذاب، مشتریان سابقش را مجددا به سمت خود جذب کند.

نظر شما در این مورد چیست؟ این تخفیف تا چه میزان می‌توان نظر خریداران سابق گلکسی نوت ۷ را به خرید فبلت جدید سامسونگ جلب کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات