نوکیا 9 با صفحه نمایش بزرگ‌تر در راه است

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا اچ‌ام‌دی اولین پرچم‌دار نسل جدید گوشی‌های نوکیا را با نام نوکیا ۸ ارائه کرده است. اما احتمالا شاهد عرضه‌ی پرچم‌دار بزرگ‌تری با نام نوکیا ۹ نیز خواهیم بود.
تبلیغات

می‌دانیم که در نوکیا ۸ از یک نمایشگر ۵.۳ اینچی کواد اچ‌دی استفاده شده است؛ اما نشریه‌ی روسی 4PDA این سؤال را مطرح کرده که چرا اچ‌ام‌دی از نمایشگر بزرگ‌تری در نوکیا ۸ استفاده نکرده است. نیل بردلی، رئیس بخش بازاریابی شرکت فنلاندی اچ‌ام‌دی، در پاسخ به این سؤال اظهار کرده که انتخاب نمایشگر ۵.۳ اینچی در نوکیا ۸ به دلیل دریافت بازخورد مثبت از سوی گروه آزمایش‌کننده‌ی این شرکت بوده است.

نیل بردلی می‌گوید:

طراحی نوکیا ۸ حاصل تعامل بسیار خوب ما با مشتریان بود. ما از کاربرانی که مورد پرسش قرار گرفته بودند، بازخوردهای بسیار قانع‌کننده‌ای در مورد نمایشگر فعلی نوکیا ۸ دریافت کردیم. پس اعتقاد داریم که تصمیم ما در مورد نمایشگر [نوکیا ۸] کاملا صحیح بوده است. همچنین باید در نظر داشته باشیم، نوکیا هیچ‌گاه برندی نبوده که پیرو دیگر شرکت‌ها باشد. ما برای رقابت با سامسونگ یا اپل پا به میدان نگذاشته‌ایم. حضور ما [در بازار] به خاطر مصرف‌کنندگان است و این یک تفاوت بزرگ است؛ چرا که ما بر ساخت بهترین‌ها برای مصرف‌کنندگان تمرکز داریم.

در این بین، نمایندگان اچ‌ام‌دی به این مسئله اشاره کردند که احتمالا به‌زودی شاهد عرضه‌ی گوشی جدیدی با برند نوکیا خواهیم بود که به نمایشگر بزرگ‌تری مجهز است. احتمالا این گوشی همان نوکیا ۹ خواهد بود. انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی نوکیا مشخصاتی برتر از نوکیا ۸ داشته باشد و به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز باشد. علاوه بر این، نوکیا ۹ از استاندارد IP68 در زمینه‌ی مقاومت در مقابل آب و گردوغبار نیز بهره‌مند خواهد بود. هرچند زمان عرضه‌ی این محصول مشخص نشده است، اما احتمالا قیمت این محصول اندکی بیشتر از نوکیا ۸ خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات