برنامه Wallpapers HD & 4K: مجموعه تصاویر جذاب برای تصویر زمینه اندروید - زوم اپ

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Wallpapers HD & 4K یکی دیگر از اپلیکیشن‌های اندروید است که آرشیوی بزرگ و آنلاین از تصاویر زمینه‌ی باکیفیت در اختیار شما قرار خواهد داد.
تبلیغات

تصاویر زمینه معمولاً از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردارند. این موضوع از سال‌ها پیش که گوشی‌های موبایل صفحه‌نمایش‌های کوچک‌تر از ۳ اینچ داشتند، تا به امروز و ظهور فبلت‌ها ادامه دارد و با بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش‌ها، محبوبیت استفاده از این تصاویر نیز افزایش پیدا کرده است. از همین رو، تعداد زیادی اپلیکیشن در زمینه‌ی ارائه‌ی مجموعه تصاویر زمینه وجود دارد که معمولاً اکثر آن‌ها با تعداد کم تصاویر یا کیفیت‌های پایین مواجه هستند؛ اما Wallpapers HD & 4K اپلیکیشنی فوق‌العاده برای گوشی‌های اندروید است که وسواس بسیاری در انتخاب تصاویر به کار می‌برد و تمامی تصاویر آن از کیفیت‌ چشم‌گیری مانند HD یا 4K برخوردارند. در واقع می‌توان گفت پایین‌ترین کیفیت موجود در این برنامه، HD است که با توجه به رزولوشن‌های موجود در بین اکثر تلفن‌های همراه، بدون شک اکثر کاربران از تصاویر موجود در این آرشیو آنلاین لذت خواهند برد.

بیش از ۱۲۰ هزار تصویر زمینه آماده در برنامه وجود دارد و به گفته‌ی سازندگان، هرروز به این تعداد اضافه خواهد شد. تصاویر در موضوعات مختلفی دسته‌بندی شده‌اند تا بتوانید والپیپر ایده‌آل خود را ساده‌تر پیدا کنید. امکان جستجو بر اساس لغات مورد نظرتان نیز وجود دارد؛ اما موضوعی که این بخش را خاص و بسیار خلاقانه کرده، امکان جستجو بر اساس رنگ است. هر عکس یک کلیت رنگی مشخص دارد؛ برای مثال رنگ اصلی عکسی از باغ رنگ سبز و دریا رنگ آبی است. در بخش جستجوی Wallpapers HD & 4K می‌توانید با مشخص کردن رنگ اصلی یک والپیپر، تنها عکس‌هایی را مشاهده کنید که در همان فضا باشند. نکته‌ی دیگری که Wallpapers HD & 4K را به یک اپلیکیشن عالی تبدیل کرده ، امکان تغییر خودکار والپیپر است. معمولا برای تغییر خودکار والپیپر در بازه‌های زمانی مختلف نیازمند اپلیکیشن‌های جانبی هستیم؛ اما در این برنامه، علاوه بر دسترسی به یک آرشیو بزرگ می‌توانید تغییر خودکار تصویر زمینه را نیز برای گوشی خود تنظیم کنید. برای دانلود برنامه اندروید Wallpapers HD & 4K می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • بیش از ۱۲۰ هزار تصویر زمینه HD و 4K
  • بیش از ۷۰ دسته‌بندی موضوعی
  • جستجو بر اساس لغت یا رنگ
  • امکان ذخیره آفلاین تصاویر
  • امکان تغییر خودکار تصویر زمینه

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات