جزئیات دوربین گلکسی نوت 8 مشخص شد

پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعات بازاریابی گلکسی نوت ۸، جزئیات مربوط به دوربین این محصول پیش از رونمایی رسمی مشخص شد.
تبلیغات

این روزها اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند سعی دارند تا ویژگی‌های فنی مشابهی با دیگر محصولات بازار داشته باشند. بر همین اساس در حال حاضر بیشتر گوشی‌های هوشمند پرچمدار بازار به جدیدترین تراشه‌ی پردازشی کوالکام، ۴ تا ۶ گیگابایت حافظه‌‌ی رم و نمایشگری با کیفیت کیو اچ‌دی مجهز شده‌اند و این یعنی برای ایجاد تفاوت بین این گوشی‌ها، دوربین یکی از مهم‌ترین مواردی است که تولیدکنندگان روی آن مانور زیادی می‌دهند.

در گزارشی که از جانب اوزدروید منتشر شده، بر اساس اطلاعات مربوط به بازاریابی گلکسی نوت ۸، جزئیاتی در مورد دوربین این فبلت هوشمند مشخص شده است. بر اساس اطلاعات مورد بحث، این مورد تایید شده که گلکسی نوت ۸ به دوربین دوگانه‌ی پشتی مجهز خواهد بود. اینکه دوربین‌های فبلت نامبرده دقیقا چند مگاپیکسلی خواهند بود و سامسونگ چه قابلیت‌هایی برای این دوربین در نظر گرفته، هنوز مشخص نیست. پیش از این، کمپانی‌های مختلف مدل‌های متفاوتی از دوربین دوگانه را روی گوشی‌های هوشمند رده‌بالای خود قرار داده‌اند. برخی از دوربین‌های دوگانه مثل نمونه‌ی موجود در آیفون ۷ پلاس، امکان بزرگ‌نمایی اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و در برخی مدل‌ها نظیر ال‌جی جی ۶، لنز دوم از نوع عریض در نظر گرفته شده است. افزون بر این دوربین دوگانه‌ی تعدادی از گوشی‌هایی رده‌بالای موجود شامل یک لنز مونوکروم (تک رنگ) و یک لنز اصلی رنگی می‌شود.

افزون بر آنچه گفته شد، بر اساس اطلاعات جدید فاش شده در مورد دوربین گلکسی نوت ۸ انتظار می‌رود گشودگی دیافراگم دوربین اصلی این محصول F/1.7 باشد و اگر این خبر صحت داشته باشد، دوربین گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ با گشودگی دیافراگم F/1.6 از این نظر همچنان برترین دوربین موجود روی یک گوشی خواهد بود. با توجه به گزارش‌های اخیر گفته می‌شود که دوربین گلکسی نوت ۸ امکان بزرگ‌نمایی اپتیکال دو برابری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد؛ البته این گزارش با شایعه‌ای که اعلام می‌کرد دوربین نوت ۸ از بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابر بهره خواهد برد، در تناقض است. در هرحال زمان زیادی تا معرفی رسمی فبلت مورد انتظار سامسونگ باقی نمانده و هفته‌ی آینده از تمامی قابلیت‌ها و امکانات این محصول آگاه خواهیم شد.

نظر شما در این مورد چیست؟ شما کدام نوع دوربین دوگانه را برای نوت ۸ ترجیح می‌دهید؟ دوربین با زاویه دید عریض، دوربین با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال، و یا دوربین با یک لنز تک رنگ و یک لنز رنگی؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت 8 به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات