تیم ربات انسان‌ نمای دانشگاه امیرکبیر سوم جهان شد

یک‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
تیم ربات انسان‌ نمای دانشگاه صنعتی امیر کبیر در روبوکاپ ۲۰۱۷ ژاپن، مقام سوم جهانی را کسب کرد.
تبلیغات

تیم ربات‌ انسان‌نمای دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بیست‌ویکمین مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۱۷ ژاپن، با شکست دادن تیمی از کشور آلمان به مقام سوم لیگ ربات‌های انسان‌نما در رده‌ی نوجوان دست یافت.

به گفته‌ی سرپرست تیم‌های روبوکاپ دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از کشورهای آلمان، چین، هند، ژاپن و تایوان حضور داشتند.

علاوه بر دانشجویان، دانش آموزان نیز در این مسابقات شرکت کردند. این دوره از مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۱۷ در شهر ناگویای ژاپن برگزار شد.

ایران در بخش دانشجویی با تیم‌هایی از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ایلخچی، یزد، اصفهان، واحد علوم و تحقیقات و سایر دانشگاه‌ها و در بخش دانش‌آموزی با تیم‌هایی از مدرسه‌های قلم و دانش با نام تیم کاوش، مدرسه حلی پنج، سلام، اسلام، فرزانگان، علامه طباطبایی و تیم صدرا ربات از اصفهان در مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۱۷ شرکت کرد. در مجموع ۳۵ تیم از ایران به این مسابقات اعزام شدند.

این مسابقات که از ۵ مرداد ۱۳۹۶ با حضور بیش از ۲۰۰ تیم از دانشگاه‌ها، مدارس و آموزشگاه‌های مختلف از ۴۵ کشور دنیا آغاز شده است، امروز به کار خود پایان خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات