گلکسی برای هفتمین سال پیاپی باارزش‌ترین برند کره جنوبی شد

سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در نظر‎سنجی مؤسسه‌ی برند استاک، برند گلکسی شرکت سامسونگ پس از پشت سر گذاشتن برندهای رقیب محلی، در رده‎ی اول قرار گرفت.
تبلیغات

سامسونگ برند شناخته‌شده‌ای در دنیا محسوب می‌‌شود؛ از زمانی که کمپانی سامسونگ در کنار شرکت‌های تابعه خود اقدام به طراحی و تولید تلفن‌ هوشمند و تبلت کرد، شاید رقبا فکر نمی‌کردند روزی این برند کره‌ای به رقیبی جدی در حوزه تلفن همراه تبدیل شود. شکی نیست که اصلی‌ترین دلیل موفقیت کمپانی سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند و تبدیل‌شدن به برند شماره‌ی یک این صنعت، سری محبوب و پرفروش گلکسی بوده است.

برند گلکسی برای هفتمین سال متوالی موفق به کسب عنوان باارزش‌ترین برند در کره جنوبی شد. برند استاک مؤسسه‌ای خصوصی است که هرساله با برگزاری نظرسنجی از کاربران محصولات مختلف ساخت کره به‌منظور انتخاب بهترین برند این کشور، برندهای محبوب و معروف کره‌ای را در برابر هم قرار می‌دهد.

samsung award

در نظرسنجی امسال، رضایت از برند گوشی‌های گلکسی پس از رکود کوتاه‌مدت، در سه‌ماهه‌ی دوم سال رشدی چشم‌گیر داشت؛ تا جایی که با کسب امتیاز ۹۴۰ از  ۱۰۰۰ امتیاز در صدر این نظرسنجی قرار گرفت. پس از گلکسی، رتبه دوم به برند Emart (فروشگاه زنجیره‌ای دارای تخفیف همیشگی) اختصاص یافت؛ رتبه سوم این نظرسنجی از آن برند Naver (پورتال اینترنتی محبوب کره) شد.

نکته جالب و عجیب، قرارگیری برند زیرمجموعه هیوندای برای محصولات لوکس یعنی جنسیس، در رتبه ۲۴ این نظرسنجی بود.

به نظر شما با این آمار، آیا برند گلکسی به‌روزهای اوج خود بازمی‌گردد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات