احتمال حذف صفحه نمایش ثانویه در گوشی ال جی وی 30

شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارشی منتشر شده است که نشان از حذف نمایشگر ثانویه در پرچم‌دار بعدی سری V ال‌جی دارد.
تبلیغات

هرچند گزارش فعلی حاوی اطلاعات دقیقی نیست؛ اما به نظر می‌رسد ال‌جی در نظر دارد در محصول بعدی از سری V، به‌جای استفاده از دو صفحه‌ نمایش، از یک صفحه‌ نمایش با نسبت ۱۸:۹ مشابه ال‌جی جی 6 استفاده کند. با توجه به ارتفاع چنین صفحه نمایشی، استفاده از صفحه نمایش ثانویه توجیه چندانی نخواهد داشت.

از دو سال گذشته که شرکت ال‌جی گوشی وی 10 و پس از آن وی 20 را به بازار عرضه کرد، صفحه نمایش ثانویه به‌عنوان امضای طراحی محصولات خانواده V به شمار می‌رود. در آن زمان برخی افراد ایده‌ی استفاده از صفحه نمایش ثانویه را مورد پرسش قرار دادند، اما وجود این صفحه نمایش امری منطقی به نظر می‌رسید؛ چرا که با انتقال اعلان‌ها، کلید‌های کنترل پخش موسیقی و... به صفحه نمایش دوم، بخش بیشتری از صفحه نمایش اصلی در اختیار کاربران قرار می‌گرفت. جالب‌تر اینکه این ایده در گوشی اچ‌تی‌سی یو اولترا نیز مورد استفاده قرار گرفت.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد گوشی وی 30 در دسترس نیست؛ اما احتمالا این گوشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد بود. علاوه بر این، محصول آینده‌ی ال‌جی احتمالا از صفحه نمایش خمیده از نوع اولد استفاده خواهد کرد. در صورت استفاده از این نوع صفحه نمایش در وی 30، این محصول اولین گوشی رده‌بالای ال‌جی با صفحه نمایش اولد خمیده به شمار خواهد رفت.

پرچم‌دار بعدی سری V ال‌جی احتمالا در نمایشگاه IFA که حدودا دو ماه دیگر در برلین برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. هرچند حذف صفحه نمایش ثانویه ممکن است موجب ناامیدی برخی از طرفداران گوشی‌های سری V شود؛ اما امیدواریم ال‌جی با ارائه ویژگی‌های جدید،‌ نظر کاربران را نسبت به محصول جدیدش جلب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات