برنامه ورزش درمانی: درمان درد نواحی مختلف بدن با ورزش - زوم اپ

شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ورزش درمانی اپلیکیشنی برای اندروید است که ورزش‌های متنوعی برای درمان درد و خستگی نواحی مختلف بدن مانند گردن و‌... را به شما آموزش می‌دهد.
تبلیغات

در اکثر شغل‌های امروزی، شخص، تحرک بسیار کمی دارد که این موضوع به خصوص در شغل‌های پشت میزی، در کمترین حد ممکن قرار دارد. همین موضوع، یعنی تحرک کم می‌تواند باعث مشکلات بدنی بسیاری شود که از ساده‌ترین آن‌ها می‌توان به خستگی و درد نواحی مختلف بدن اشاره کرد. احتمالا شما هم دردهایی همچون درد کمر، گردن، زانو و‌... را در طول روز تجربه می‌کنید. شاید اولین راه‌حلی که در این مواقع به ذهن افراد می‌رسد، استفاده از قرص‌های مسکن باشد؛ اما اپلیکیشن "ورزش درمانی" راه بهتری را برای شما سراغ دارد. در این برنامه شما به لیستی از ورزش‌ها دسترسی دارید که هر کدام مخصوص به یک ناحیه از بدن هستند و می‌توانید با انجام آن‌ها، خستگی خود را به در کرده یا درد آن ناحیه را تسکین دهید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این برنامه لزوما محدود به افرادی نیست که درد یا مشکلی دارند و حتی اگر دچار هیچ مشکل یا دردی در نواحی مختلف بدن خود نیستید، می‌توانید با انجام روزانه‌ی این حرکات، بدن خود را تقویت کرده و از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید یا حداقل روند وقوع آن‌ها را تا حد ممکن کند کنید.

محیط کاربری برنامه به شکل بسیار ساده‌ای طراحی شده است که اگرچه همه چیز در حد قابل قبولی قرار دارد؛ اما نمی‌توان آن را جزو اپلیکیشن‌های گرافیکی و خوش سیما دانست. به محض ورود به برنامه با لیستی از نواحی مختلف بدن مانند کمر، گردن، زانو و‌... مواجه خواهید شد که با لمس هر کدام، به تمرین‌های مخصوص به آن ناحیه دسترسی پیدا خواهید کرد. حرکات معرفی شده در برنامه به صورت تصویری (عکس) ارائه شده‌اند تا بتوانید با مشاهده‌ی آن‌ها و  خواندن توضیحات هر مرحله، متوجه نحوه‌ی انجام آن تمرین شوید. این برنامه با حجم ۱۰ مگابایت و به صورت رایگان منتشر شده است و می‌توانید برای دانلود آن از لینک زیر استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات