ال جی جی 6 پلاس با قابلیت تشخیص چهره و مصرف کمتر باتری عرضه می‌شود

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی به‌زودی در کنار ارائه‌ی به‌روزرسانی برای جی ۶، نسخه‌ی جدیدی از این گوشی با قابلیت‌های بیشتر به بازار عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

ال‌جی در نظر دارد ماه آینده‌ به‌واسطه‌ی به‌روزرسانی، چندین قابلیت جدید به پرچم‌دار خود اضافه کند. برخی از این قابلیت‌های جدید عبارتند از: Face Print، مصرف باتری کمتر و اخطار برای پوشیده شدن لنز. علاوه بر این آپدیت‌ها، ال‌جی نسخه‌ای جدید از گوشی G6 به اسم جی 6 پلاس (+G6) با حافظه بیشتر و صدای بسیار باکیفیت عرضه خواهد کرد.

فیس‌پرینت یک قابلیت امنیتی جدید و خاص ال‌جی است. طبق اعلام ال‌جی، این فناوری با وجود عملکرد مشابه برخی رقبای خود مانند سامسونگ گلکسی اس ۸، عملکرد بهتر و سریع‌تری خواهد داشت. با این قابلیت تنها با گرفتن گوشی مقابل صورت و بدون نیاز به فشار دادن هیچ دکمه‌ای، جی ۶ چهره‌ی کاربر را تشخیص می‌دهد و در مدت‌زمان کمتر از ۱ ثانیه قفل آن را باز می‌کند. طبق اعلام ال‌جی، دوربین گوشی تنها در صورت قرارگیری صورت در مقابل آن فعال خواهد شد و این قابلیت جدید منجر به افزایش مصرف باتری نخواهد شد.

بهبود دیگری که جی ۶ طی این به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد، مصرف کمتر باتری بر اساس استفاده‌ی بهتر از معماری شش‌وجهی چیپست اسنپدراگون است. این چیپست مرکزی از قابلیت محیط مفهومی اجرایی (CHRE) استفاده می‌کند تا همواره اطلاعاتی از طریق سنسورها و اتصال به اینترنت (با کمترین میزان مصرف باتری) جمع‌آوری کند و تجربه‌ی کاربری را از طریق نرم‌افزارهای مختلف بهبود بخشد.

دیگر قابلیت افزوده‌شده به  جی ۶، مربوط به مواقعی است که لنز دوربین با چیزی پوشانده می‌شود. این قابلیت از خراب شدن عکس‌ها با قرار گرفتن اشیاء در نزدیک لنز جلوگیری می‌کند. لنز عریض گوشی G6 محدوده وسیعی را پوشش می‌دهد و به همین دلیل برخی مواقع دست عکاس در کادر دیده می‌شود. به‌واسطه‌ی این قابلیت جدید، زمانی که انگشت یا شی‌ء خاصی نزدیک لنز دوربین قرار بگیرد، گوشی هشدار می‌دهد و مانع از خراب شدن عکس می‌شود.

ال جی جی 6 / lg g6

علاوه بر قابلیت‌های جدید جی ۶، دو رنگ دیگر نیز به مجموعه رنگ‌های پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ ال‌جی اضافه می‌شود. کاربران به‌زودی قادر به سفارش جی ۶ با رنگ آبی یا طلایی خواهند بود. همچنین ال‌جی در نظر دارد از رنگ مشکی برای بخش جلوی گوشی استفاده کند تا صفحه نمایش ۵.۷ اینچی آن در قابی تمام مشکی قرار بگیرد و وسعت نمایشگر FullVision را به نمایش بگذارد.

اما ال‌جی علاوه بر ارائه‌ی به‌روزرسانی برای افزودن چند قابلیت جدید به پرچم‌دار خود، نسخه‌ی جدیدی از آن را با نام جی ۶ پلاس عرضه خواهد کرد. گوشی جدید ال‌جی +G6 از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و همراه آن هدفون‌ پیشرفته‌ی B&O PLAY برای استفاده تمام و کمال از مبدل صدای DAC چهارگانه‌‌ی 32-bit Hi-Fi عرضه شده است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی عرضه می‌شود و علاوه بر تمام قابلیت‌های گوشی G6، در بعضی کشورها ویژگی شارژ بی‌سیم هم دارد.

جونو چو، رئیس بخش ارتباطات موبایل شرکت ال‌جی، می‌گوید:

گوشی‌های سری جی ال‌جی همیشه بر مبنای ارائه برترین فناوری‌ها و نوآوری‌ها ساخته شده‌اند. قابلیت‌هایی که به نظر ما مورد نیاز بیشتر کاربران هستد. با گسترش مدل‌های گوشی G6 با رنگ‌ها و ویژگی‌های مختلف، مصرف‌کننده قدرت انتخاب بیشتری در زمان خرید خواهد داشت.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات